HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.05.13. 22:22 Meiklokje

Ezt a blogot kizárólag azért hoztam létre, hogy mindenki megtudhassa, hogy hallás után is van élet:D Le fogom írni,hogy miként tudom megoldani a mindennapokat és kihasználom a lehetőséget,hogy itt megköszönjem azon emberek segítségét, akik nélkül nem lenne ilyen könnyű a dolgom. Annyit kell rólam tudni,hogy egy ismeretlen betegségnek köszönhetően egyik napról a másikra elvesztettem a hallásom és erre semmilyen orvosi magyarázat sincs. Ennek ellenére nem tekintem ezt az eseményt sorscsapásnak,és elfogadom az életem úgy, ahogy van. Valószínűleg nem sokan vagyunk ilyen helyzetben az országban,de úgy gondolom azok számára is érdekes lehet ez a szituáció, akik nem ismernek hallássérültet. Igazából magamom kivül én sem ismerek siketet, csak néhány nagyothallót. Ennek ellenére joggal kijelenthetem,hogy így is teljes életet tudok élni. El fogok mesélni mindent,ami a hallásommal kapcsolatban történik, legyen ez pozitív vagy negatív dolog. Remélem mindez mások tanulságára szolgál és ha csak egyetlen egy embernek is segítettem a tapasztalataimmal, nekem megérte az egész. Megköszönöm mindenkinek,aki olvassa a blogom és várom a hozzászólásokat.

1 komment

Címkék: általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr57467211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalakóta 2010.05.19. 16:04:15

Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt?
süti beállítások módosítása