HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.06.07. 20:36 Meiklokje

minden

Úgy néz ki,meglesz a munka. Hétfőn bemegyek aláírni. 4 órában fogok dolgozni fordítóként. A munkahelyen kedvesek voltak,mindent leírtak.
Utánanéztem amúgy és a munkahelyeknek teljesen megéri megváltozott munkaképességű személyt foglalkoztatni. Az én esetemben a bérem 80%át téríti meg az állam,és ha meglesz a diplomám akkor 120%ot. Elméletileg vannak lehetőségek,h a tárgyi feltételekre is kapjak támogatást,de még nem értem,h pontosan h.
Ha esetleg vki ért egy picit a joghoz,leírhatná,h ő h tudja.
Nem kaptam meg a fogyatékossági támogatást. Lassan egy éve húzták. Hogy mi volt az indoklás? Az,h tudok beszélni! Ezért nem kapok. Megh, meg lehet műteni (CI).... Szóval aki 100%os siket eszerint nem számít fogyatékosnak.
Meg pályáztam üdülési csekkre is. Azt azért nem kaptam meg,mert nem csatoltam kereseti papírt. Hiába írtam oda,h nincs munkahelyem és semmilyen támogatást sem kapok,szóval a jövedelmem nulla. Ugye akkor még nem dolgoztam..... Ez van.
De a minap olvasott mondás alapján fogom fel a dolgokat: "Ami nem öl meg,az megerősít."
Ez így igaz. Legalább megtanulok magamról godnoskodni. Nem várhatom el,h mindig más tartson el. Elég jó leckét kaptam az élettől az önállóságra. Most megmutatom,h mit tudok:)
Hogy más szempontból is megvizsgáljuk a dolgokat, megint elmélkednék egy picit. Ugye annyi minden történik,amit negatívumként kéne megélni,hogy egyre jobban figyelek olyan
dolgokra,amik esetleges magyarázatot adhatnak a történtekre, vagy legalábbis más megvilágításba helyezik a dolgokat. Ma Csáth Gézát (imádom:) olvasgattam és volt benne egy érdekes arról,h az idő minden megrontója. A történet arról szólt,h van egy lecsúszott alkoholista orvos. Egy kávéházban összeismerkedik vele egy orvostanhallgató. Egy kis abszint:) mellett elbeszélgetnek a mindenkit érintő témáról,h mi a világ baja. Ez kb úgy történik,mintha az időjárásról fecsegnének. A sebész pedig előadja teóriáját,h h váltaná meg a világot. Valójában nem is maga  a metódus(aminek ugye nincs sok alapja),hanem maga az ötlet fogott meg:vágjuk ki az időt az emberekből! De idézek,h mindenki értse,mire gondolok.Szóval ezt mondja a doki:
"Az agyhártyánál vagyok már. Óvatosan keresztülvágom. Félrehajtom,és a kezemmel behatolok az egyik hasadékba,hogy melyikbe azt én tudom - és kiszedem az időt. Egyszerűen kikanalazom az emberi bánat átkozott darázsfészkét. Két perc, és minden készen van. Az idősejteket körüladatom egy tálcán." "Készen vagyok és felébresztem az embert. Ez a jövő embre,az igazi új ember,aki friss,tiszta agyvelejével megfejti a mának titkait, a holnap igazságait. Pontosan emlékszik mindenre,mert a tények nem múlnak el számára,hanem az öntudatban,mint egyenrangú erők sorakoznak. A közönség éljenez,tapsol. Én levetem a kötényt, és szürke, mindennapi ruhámban meghajtom magam. Az emberiség boldogsága szól egy örömüvöltésben. A seb 3 nap alatt gyógyul.Miért három nap alatt? Nem is sejti kolléga úr? Egyszerű pedig ez is. Hiszen nincs többé idő! Az a sok szellemi energia,amelyet az elmúlás csendes őrülete elrabolt tőlünk, a miénk marad teméntelen életenergia alakjában."
Ugye,h érdekes elgondolás? Ha nem érezném az időt, biztos mindent máshogyan élnék meg és alig lenne stressz:) Utópia de jó ötlet:)
Na remélem nem fárasztottam le senkit, de szeretném sokféle szempontból értelmezni a helyzetet.
Na de legvégül egy jó hír:
Vasárnaponként feliratozzák az új Rex-felügyelő részeket:D
ui: megnéztem amit ígértem a siket vs. süket poszthoz. oda írtam le,h mire jutottam.

2 komment

Címkék: tv munka elmélkedés ügyintézés általában ci


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr41508726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hedda 2008.06.07. 21:38:46

Meg egy kerdes a betegsegedhez: CT-t vegeztek? azon nem volt vmi jel? meszesedes?

Udv: HEdi

Ui: JKorabbi bejegyzeshez akartam ezt irni regebben, de nem lehetett vmiert kommentalni :O

Meiklokje 2008.06.08. 12:09:19

hahó!
volt ct,mr, plusz előtte az egész testemet végigröntgenezték és volt nyaki ultrahang is...
semmit sem tudtak kimutatni.

nem tudom,miért nem tudtál máshova kommentelni,nem csináltam semmi ilyen tiltást.
Furcsálltam is,h mostanában senki nem ír ide...
majd megnézem,hátha vmit átállítotam véletlenül
süti beállítások módosítása