HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.03.28. 11:46 Meiklokje

Föld órája

"Csatlakozz Te is a Föld Órája akcióhoz!

A FÖLD ÓRÁJA a világ legnagyobb klímavédelmi akciója. Március 28-án este közel egy milliárd ember kapcsolja le a villanyt világszerte, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás veszélyeire.

A kezdeményezés Ausztráliából, Sydneyből indult 2007-ben. Akkor 2,2 millióan, egy év múlva világszerte már 50 millióan kapcsolták le a villanyt egy órára."

/Forrás: http://wwf.hu/foldoraja /

Nagyon jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést, és valószínűleg csatlakozni fogok. Viszont jó kérdés, mihez kezdjek egy óra sötétben? Szegény siketek sötétben nem tudnak beszélgetni, pedig ez ugye  a legkézenfekvőbb megoldás. Tudom, gyújtsak gyertyát, viszont akkor meg ott a a füst, égetés, ami állítólag ugyancsak környezetszennyező....

Nagymamám anekdotája, hogy amikor még nem volt áram, de gyertyára se nagyon tellett, akkor télen, sötétedéskor egyből lefeküdtek aludni. De ugye ki tud délután 5kor egész éjszakára elaludni? Ezért jobb híjján beszélgettek. Na de miről? Annyira nem volt téma, hha vki lámpával elment az utcán, akkor órákig azt találgatták,h vajon ki lehetett az:) Lehet,h majd én is nézegetem, h megy-e valaki lámpával az utcán:) De lehet egymás hátára rajzolni és kitalálni hogy mi az. Aztán tudom,h majdnem csalás, de az is eszembe jutott, h feltöltöm a laptopot, és ugye anélkül,h csatlakoztatva lenne, tudom használni Az árammérők így ugye nem mutatnak fogyasztást abban az órában:) Na majd meglátjuk,h mi lesz. Ti mivel ütitek el az árammentes órát? Ilyenkor derül ki,h mennyire áramfüggő az ember....

 

 

2 komment

Címkék: kommunikáció emberek kérdés elmélkedés felhívás általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr51030951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalakóta 2009.03.29. 12:32:12

Korán lefeküdtem. Igaz, negyedórát késtem. Az éjjel úgyis át kellett állítani az órát.

@eper@ 2009.04.04. 16:58:02

Én is kikapcsoltam arra az egy órára, de kicsit csaltam, mert elmentem otthonról... de legalább egyel kevesebb lakásban volt fogyasztás (ha a hűtőt nem számolom, mert azt azért nem húztam ki...)
süti beállítások módosítása