HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.05.20. 13:52 Meiklokje

Mi a helyzet?

 Először is nincs műsorújság most,mert nincs nálam olyan gép,amin lenne Excel, úh bocsi egy kicsit.

Rég írtam magamról. Már javában készülök a diplomára. Bár még mindig nincs időpont.... De csak megadják majd vmikor:)

Ezenkivül költözök megint. Hát igen, úgy látszik évente cuccolok:) Mostantól irány a vidék,  Bp. közelében fogok élni egy helyes kisvárosban. Majd meglátjuk miként viszonyulok a teljesen új helyhez (már két szomszéd kutya meg macska odaszokott hozzám uzsonnázni, pedig még csak 1-2 napot töltök lent hetente.)

Aztán nyáron álláskeresés. Na majd megírom az élményeket. Kíváncsi vok,h munkaadók szóbaállnak-e majd egyáltalán velem vagy csak ismerősnél van esélyem? Vicces lesz, de csak megoldom, mindig is volt valahogy. Nem akarok ráparázni a hallássérültségre, remélem ki tudom majd eléggé domborítani az erősségeimet és megmagyarázni, h tulajdonképpen ez valójában előny,h nem hallok.

Ezért is tessék nézni a Sehen statt Hören-t sokszor adnak tippeket munkakereséssel/ munkavállalással kapcsolatban! Sajna én nem láttam az elmúlt pár hétben, mert akaratomon kivül most nagyon trendi vagyok. Ugyanis mostanában milyen menő hangoztatni,h nincs tv-m. Nahát most nekem sincs az új lakásban, mert bedöglött:) Úgyhogy net és mozgókép nélkül teljesen elzáródhatok a külvilágtól. Hogy ez jó vagy nem jó,majd kiderül míg be nem tudok mindent szerezni......

Egy kérdés a tapasztalatokról! Hogy közöljem az új szomszédokkal/ szemben lakó öreg nénikkel stb... hogy nem hallok? Nyilván panelban nem tünt fel senkinek, de most ebben a kisvárosban nem lehet megúszni az ismerkedést:)

 

1 komment

Címkék: kutya emberek kérdés albi 2009 általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr251133421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalakóta 2009.05.23. 20:12:20

Lehet, hogy hallóként hülyeséget írok, de szerintem azt kell röviden elmondanod, hogy egy betegség miatt vesztetted el a hallásod. Ha pedig nem érted, amit mondanak vagy mutatnak neked, akkor nyújtsd az illető felé a kommunikációs eszközöket!
süti beállítások módosítása