HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.05.21. 14:04 Meiklokje

Irány az állatkert!

 Vasárnap újból szülői nap az állatkertben. Én idáig akárhányszor voltam, minden programot tudtam élvezni, mert csak látni kell hozzá. Talán az állatkert vezetőjének beszédéről maradtam le egyedül hallássérülésem miatt. 

Tehát ha nincs jobb dolgotok, irány ebben a szép időben az állatkert! 

Kis frissítés:

Szóval tegnap voltunk a szülői napon és örömmel jelentem,h megint nem nem bántuk meg. Mindig van vmi újdonság, és a programok is élvezhetőek voltak hallássérülteknek is! 

Megnéztünk egy állatbemutatót, etetést és a pecsétgyüjtő akción is részt vettünk. De talán leginkább a 3D-s mozit kéne kiemelnem, mert olyan filmet adtak, amihez nincs szöveg csak zene, kvázi én is segítség nélkül tudtam követni. Először kicsit odzkodtam, de aztán csak bementünk és nem bántam meg:)

Egyrészt élmény, mert kb. 6-7 éve láttam külföldön utoljára 3D-t meg öröm,h tudom követni:) A Kőrös vízparti élővilágáról volt egy rövidfilm(kb. negyed óra) és el lehetett mélyülni a hely szépségében és az élővilág változatosságában. Szerintem gyerekek is élveznék, tehát ha a  gyerek vagy csak a szülő hallássérült, bármilyen kombinációban meg lehet nézni:)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: program állat állatkert


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr981135442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása