HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.06.19. 10:33 Meiklokje

Igen!

-Érted?

-Igen!- vágom rá könnyedén, pedig halvány lila gőzöm sincs,h mit akar megosztani velem, de nem merek nemet mondani.

Ennek több oka van: -már 200-adszor kérdezek vissza és még mindig nem értem.

                            -nem is érdekel,h mit mond

                            -fáradt vagyok, nem tudok már koncentrálni,hagyjanak már békén

                            -nem látom jól vmiért a  száját

                            -nem merem bevallani,h nem értem, mert olyan a szitu,h hülyének néznek stb.... és sorolhatnám a végtelenségig.

De ezt nem csak magamon tapasztaltam, hanem más hallássárültem is. Egyszerűen könnyebb rámondani. Tudom, most majd megkapom,h álljak a sarkamra, megh milyen vok már, megh igenis meg lehet kérni az embert,h ismételje meg, de NEM. Egyszerűen van olyan szitu,h rámondom, pedig érdekelne vagy vmi,de nem merem bevallani,h nem értem. Ez van. Ezzel együtt kell élni. Szerinte ha mindenki kicsit magába fordul, biztos eszébe jut pár ilyen eset. Nagyon meg lennék lepődve, ha lenne olyan hallássérült, aki még nem járt így.

Szólj hozzá!

Címkék: kommunikáció emberek elmélkedés beszéd siket hallássérült általában szájrólolvasás


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr711194190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása