HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.08.14. 14:19 Meiklokje

6 komment

Címkék: munka állás beszéd fogyatékos általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr951309262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisördög22 2009.08.14. 14:55:13

Hát... ez szomorú.... :(
Amúgy az én helyzetem se könnyebb... nekem sajnos anno nem volt lehetőségem továbbtanulni érettségi után, úgyhogy itt vagyok a pácban. Korábban írtam ugye, hogy igényeltem a rehabilitációs járadékot. Most jött meg az eredmény, elutasították.... a 57 %os munkaképesség-csökkenésem 40% össz-egészségkárosodásnak felel meg, szóval lőttek a pénznek. 50% felett kapnám. Úgyhogy itt vagyok munka nélkül, munkanélküli járadék nélkül és mindenféle segély nélkül. Nesze neked.... :(

kisördög22 2009.08.14. 14:55:55

Bocsánat, elírtam, a munkaképesség-csökkenés nem 57 hanem 67 % ...

Messzenéző Minyon 2009.08.14. 17:15:09

Én részt vettem néhány éve egy nagy lélegzetű munkában, mint oktató. Pályázaton sikerült pénzt szerezni a munkabérre és a pályázatnak az volt a feltétele, hogy megváltozott munkaképességű, max. 8 osztály végzettségű munkanélkülieket alkalmazhatunk. Jöttek a jobbnál jobb képességű, érettségizett vagy magasabb végzettségű fogyatékosok és akik még nem voltak regisztrált munkanélküliek, azokat tudtuk így alkalmazni, persze mélyen eltitkolva a végzettségüket. Sajnos, akik már regisztráltak és ott bevallották a végzettségüket, őket nem tudtuk alkalmazni. Egyébként az egész egy sikertörténet lett, mert ugyan ez a munka már végetért, de a többségüket sikerült visszahelyezni a munkavállalók táborába. De ezt akkor megtanultam: a végzettséget csak akkor szabad bevallani, ha egy konkrét munkához kérik.

Szalakóta 2009.08.15. 19:57:35

Ez úgy működik, hogy: a fogyatékos ember hátrányos helyzetű, a képzetlen szintén hátrányos helyzetű, a képzetlen fogyatékos halmozottan hátrányos helyzetű.

Ha nem beszélsz, akkor leszel igazán hiteles, ha még köszönni is írásban köszönsz.

Szalakóta 2009.08.20. 20:30:32

A múlt hónap közepétől kezdve rossz volt a hangom, és volt olyan nap is, amikor nem tudtam beszélni. Két hét után végre eljutottam a gégészhez, aki két hetes beszédtilalmat írt elő. Innen a tapasztalat.

Hál' Istennek, mostanára teljesen rendbejött a hangom.

Szalakóta 2009.08.30. 14:35:47

Valahol láttam egy állásajánlatot; hat hónapos gyakornokság egy fordítóirodánál a belvárosban (Budapest); utána lehet, hogy tovább alkalmaznak, de akkor már rendesen. Ha érdekel.

Megjegyzés: Az árufeltöltésből vagy napszámoskodásból nem nagyon lehet kitörni...
süti beállítások módosítása