HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.10.20. 15:12 Meiklokje

 

  

 

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr201463214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisördög22 2009.10.21. 10:56:58

Én is most voltam koponya MR-en, életemben először. Soha nem volt még semmi, se röntgen, se CT, se MR, úgyhogy paráztam rendesen, érdeklődtem mindenkitől, hogy mi a menete. Mindenki mondta, hogy milyen hangos lesz, meg stb.
Persze.. bementem az öltözőbe, és azt hallgattam, hogy úristen, ez nagyon hangos!
Jött ki az a nő, aki előttem volt bent szintén koponya MR-en, és szédült, meg tisztára olyan volt, mintha részeg lett volna. Nagyon rossz volt ránézni.. kérdeztem tőle, hogy ennyire rossz volt ? Aztán mondta, hogy nagyon :)
Bementem, készülék ugye ki, kaptam fülvédőt, vagy mi az, meg odarakták azt a törölközőszerű valamit a fejemhez... aztán az lett a vége, hogy nem hallottam semmit. Csak "éreztem" a hangokat.... furcsa érzés volt. A kattogásoknál volt olyan, mintha hallottam, volna valamit, meg a végén, amikor olyan magas hangot ad ki a gép, de ebben sem vagyok biztos, hogy hallottam vagy inkább éreztem.

Meiklokje 2009.10.25. 11:00:08

én még sosem kaptam fülvédőt! pedig 3 helyen is voltam már(Budapest, Székesfehérvár, Kaposvár) és abból 2 esetben még hallóként. és törölközőszerűt sem kaptam!
sőt most tették életembe először a kezembe azt a vészjelző gombot....
hát akkor elég durva! nem igaz, hogy naponta százat csinálnak vagy nemtom mennyit és nem jut eszükbe.
hát akkor legalább te szerencsésebb vagy MR ügyben....

kisördög22 2009.10.25. 11:29:36

Ez a törölközőszerűség gondolom csak a koponya MR-nél van, a fej kitámasztásának céljából. Én először mondtam az asszisztensnek, hogy fölösleges a füldugó, mert nem valószínű, hogy nagyon hangosan észlelném azokat a hangokat, de mondta, hogy azért rakjam csak be...
1-2 embert kérdeztem, koponya MR-nél mindenki kapott füldugót, sőt párom mikor volt nemrég térd MR-en, ő is kapott... :)

Meiklokje 2009.10.26. 15:16:00

én mindig koponyán voltam és sosem kaptam:(
elég érdekes, pedig voltam teljesen egészségesen is.
egyik barátnőm se kapott (ő halló), ráadásul a jelzőgombot se tették bele a kezébe és rájött egy pánikroham ott bezárva és hiába kiabált, senki sem vette észre...

kisördög22 2009.10.27. 11:39:44

Hát ez tényleg érdekes... :S nekem azzal kezdték, hogy elmondtak mindent, mondták, hogy kapok egy vészjelzőt is, de ha lehet, csak végszükség esetén használjam. Meg ha be kell adni kontrasztanyagot útközben, akkor ne ijedjek meg, csak egyszerűen elveszik a karomat és intravénásan beadják, de meg ne mozduljak. A hányingeres rosszulléteim miatt csinálták ugye ezt az MR-t, és hát a gépben is rosszul lettem, ott bezárva, de kényszerítettem magam, hogy megnyugodjak... nagyon rossz volt :S
Tényleg, sikerült végül valamilyen eredményt kihozni?

Meiklokje 2009.11.01. 12:17:45

az orvosnak küldik a leletet, és még nem kaptam oda időpontot, úh nem tudom,de megírom,amint lesz vmi.
nekem semmit se magyaráztak el soha. még amikor hallottam,akkor sem.
sőt a nő vágott egy pofát,amikor megkértem,h írja le,amit mond, kb. nem tudott artikulálni és azt sem értettem,h azt mondta,h tegyem el a kulcsot.
te hol voltál? azt hiszem,jobb helyen mint én:)

Meiklokje 2009.11.01. 12:18:39

jameg egyszer kórházból mentem és rengeteg infúziót kaptam, szét volt szurkodva a vénám és meggyanusítottak,h drogos vok....

kisördög22 2009.11.01. 16:10:05

Én a Honvéd Kórházban voltam... és a lelet 2 példányos, az egyik az enyém, a másikat a dokinak küldik. Szerda vagy csütörtöki napon voltam MR-en, hétfőn mehettem is a leletért.
De azért nem semmi, amiket Veled csináltak :S senkitől nem hallottam még ilyen rossz tapasztalatokat :(

Meiklokje 2009.11.07. 17:48:30

itt csak 1 MRpéldány volt,amit a dokinak küldenek.
de egyszer volt olyan,h meg kellett várnunk, pedig épp haldokoltam, állni sem bírtam és egy órát várattak... na mind1.
jövő hét péntekre kaptam a dokihoz időpontot, úh akkor minden kiderül. péntek 13, remélem nem lesz gond....

kisördög22 2009.11.13. 21:21:05

Na, mi volt a dokinál? Remélem, minden rendben.. !

Meiklokje 2009.11.20. 13:07:26

új posztba írtam meg gyorsan. semmi nem derült ki,de már meg se lepődök:)
süti beállítások módosítása