HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.06.08. 12:26 Meiklokje

van még remény!-a lehetőségek tárháza

Nem is írtam még arról,h szeretnék jogsit csinálni,de ez ugyebár nem olyan egyszerű. A háziorvosom azt mondta,h kell papír szakorvostól,és én két szakorvost is megkérdeztem,de ők meg azt mondták,h nem tudnak ilyenről.
Szóval akkor most mi van? Nem tudja véletlenül vki h működik ez? Autós iskolát már találtam,de oda ugye csak akkor kezdhetek el járni,ha van orvosi alkalmasságim.....
Írt egy svájci ismerősöm mailt,h így mizu velem. Megbeszéltem vele,h elküldök pár leletet lefordítva neki és megmutatja ottani orvosoknak.
(Ilyennel már kísérleteztünk Németországban,de ott azt mondták,h ők sem tudtak volna többmindent tenni. Ajánlottak egy 20000 eurós menierklinikát:S Közben nem is menierem van,mint kiderült...)
Az ismerősöm tesója is most hallásproblémákkal küzd. A következő internetes oldalt ajánlották:www.pro-audito.ch.
Elméletileg itt találhatóak orvosok,akik tudnak segíteni hallásvesztésnél. Majd tanulmányozom és irogatok nekik. Ha van vmi,beszámolok. Persze kb. 0 az esélye,h én kimenjek Svácjba és kifizessek egy kezelést.....
Ma moxa ruddal kezelgettem azokat a pontokat,amita  cérnabeültetésnél bejelöltek rajtam. Remélem segít,mert annyira büdös! A fejem is megféjdul tőle mindig. Utána meg minimum egy hosszú zuhany és hajmosás! Persze a kezem ezekután is füstszagú:)
Meg vettem teát vesére. Ugyanis azt mondta az orvos,h lehet,h vesebajom van. Persze meg ne kérdezze senki,h ez h függ össze. Fogalmam sincs. Mindenesetre bepróbálok rá egy gyógyteát. Ártani nem árt....

Szólj hozzá!

Címkék: ügyintézés gyógymód


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr95509455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása