HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.11.11. 17:34 Meiklokje

Animax

Hétvégén sokat kiskutyáztam:) Vendégségben voltam és elnevezhettem egy kölyökkutyát. Annyira édes volt! Mondjuk még nem hallgat rá,de talán majd megtanulja:)

Tegnap megint mozit rohamoztunk. Az éjjel a parton című filmet nézük. Feliratos, úh lehet rá nyugodtan menni:) Ilyen romantikus, de nem csöpögös és a végén nincs happy end. Vagy hát van, csak nem úgy "hollywood"-iasan:) Annyi kiderül mindeképp,h Richard Gere őzikeszeme nem öregszik és még vannak neki való szerepek:)

Ezenkivül meg szeretném említeni,h a  Filmmúzeumon  is kaptam el feliratosan filmet, úh ott is van esély nézni vmit. Meg  a Duna Tv-n angolul is feliratoznak reggel meg késő este, gondolom a Föld másik felén élő nézőknek, akik nem tudnak magyarul, de náluk akkor van napközben vagy vmi ilyesmi okból. Nekem kb. 2-3 hónapja van Duna tv-m előtte sosem volt,úh bocs,ha nem vok up-to-date és ez idáig is nyilvánvaló volt.
Meg van az Anime nevű adó,ami este 8tól létezik csak. Namármost azt gondoltam,h én már kinőttem ebből (általános iskolában tátott szájjal bámultuk a Holdtündért) de kiderült,h nem. Amikor a BBC Prime is cserben hagyott és tényleg nem volt semmi és én meg teljesen KO voltam és nem tudtam "tvelőttdöglésen" kivül mást csinálni, hát elkezdtem nézni az Animax adót. És meglepődtem. Ugyanis bár rajzfilmes formában, de egy érdekes filmet láttam. Egy nyomozóról volt szó, aki eltünt régiségek után nyomozott. Egy Vermeer festményt kerestek, és próbálták a  feketepiacon megvenni. Semmi természetfölötti dolog v szereplő,ami amúgy az anime-ra jellemző. Történetre mindenképp ütötte az általában esténként fellelhető zs-kategóriás filmeket. Szóval pozitív csalódás. Ha elkapom mégegyszer,majd felírom,h mi volt a címe és ha egy másik rész is lesz ilyen jó,akkor közzéteszem ajánlatként:)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: tv film mozi kutya


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr71763735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása