HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.01.01. 21:17 Meiklokje

ÚJÉV-BUÉK-PEZSGŐ-LENCSE-KISMALAC ÉS LÓHERE

Az utóbbi napok inaktivitását próbálom pótolni,de akinek ugye nagy a családja/baráti köre, az rohangál ezerfelé. PL. holnap valószínűleg tortát sütök a holnaputáni bulira. Mit ne mondjak, az önszétevésen kivül nem sok mindent csináltam. Talán megfogadhatnám,h ebben az évben is megcsinálom a candida diétát,ami bár nem hozta vissza  a hallásom, de jelentősen növelte a ruhák számát,amibe beleférek:P Meg hátha most segít a hallásban is vmit.

Tavaly két ünnep közt még 2 filmet néztem meg,amiről nem esett szó. Először is a nők címűt említeném,ami mindenhol felirattal megy. Erről annyit érdemes tudni,h csak nők játszanak benne (kivétel a végén az egyik szereplő szül egy kisfiút) és a nézők között is ez a helyzet. A tömött teremben amikor körbenéztem, egyetlen hímnemű egyed sem volt, úh hiába feliratos, siket férfiak most inkább hagyják ki:)

A másik az Ausztárlia volt. Csak a MOM-ban lehet felirattal megnézni és ott is jó sokan voltak. Van benne minden: szerelem,háború,természet feletti dolgok, aranyos kisgyerek,állatok,lenyűgőző tájak és minden hatásvadász elem,amit csak közhelyként el lehet sütni. Na de pont ezt találtam benne kihívásnak,h ennyit be tudtak tömöríteni egybe! Sztem érdemes megnézni, bár sajnos fontos benne a "Somewhere over the rainbow" c. szám,az Óz a csodák csodájából, amit én minden nyálassága ellenére imádok és majd megszakadt a szívem,h nem hallhatom. Nagyon hiányzik ez a szám,aki nem ismeri és nem is hall,talán annak nem jön át annyira ez a dolog(magyarra fordítás nagyon fura volt nekem).

1 komment

Címkék: film program buli nők 2009


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr3852246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisördög22 2009.01.03. 12:14:22

BÚÉK :)

Én megcsináltam a Candida-diétát ;) 3 hónap alatt 10 kilót lefogytam, pedig amúgy is nagyon vékony vagyok.... sok sikert hozzá, és kitartást !
süti beállítások módosítása