HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.05.25. 20:49 Meiklokje

Gyermeknap

Huhh nagyon szupi volt a gyereknap! Mentünk gyermekvasúton, láttuk a kutyabemutatót,piknikeztünk és fogaskerekűztünk is:) Tele volt siketek számára élvezhető programmal. A kicsiknek volt arcfestés, lufihajtogatás meg mindenféle kreatív dolog:D
A végén vittünk egy zacskó jutalomfalatot a kutyusoknak, a gazdák örültek neki(volt rendőrségi kutyabemutató)!!
Úgy néz ki,h megvan a tanítványom/tanárom:) Ha minden igaz, a héten találkozunk. Szóval majd beszámolok mindenről, ha nem lesz ellenvetése!
Délután egy érdekes filmet láttam. Bábel a címe és igazából nem is tudtam h miről lesz szó benne. Nagyon ledöbbentem és ajánlom mindenkinek aki hisz abban,hogyha a pillangó megrezegteti a szárnyát,akkor az akár hurrikánt is előidézhet. Bár nem ezért említem meg, hanem azért, mert volt benne egy siket szereplő (persze mondanom sem kell,h a feliratban a süketnéma kifejezést hasnzálták). Érdekes volt azért is, mert japán, és őszintén bemutatták,h h kommunikál.
Ráadásul a címből kifolyólag gondolom mindenki sejti,h egy nagy zűrzavarról volt szó. Arról,h mennyi minden függ össze egymással és milyen félreértéseket okozhatnak az előítéletek és az eltérő nyelvek (legyen szó beszélt nyelvről v jelnyelvről). Ajánlom mindenkinek!
Péntek este kicsit elmélkedtem ugyebár és tegnap találtam egy odavágó idézetet. Újraolvasom az Ifjú Werther szenvedéseit,az említett részlet az első lapon van (bár az egész mű tele van sztem jókis lelkizéssel:):
"Nem fogok többé,ahogy mindig szoktam, a sorsom adta csip-csup bajokon rágódni,ezentúl a jelent élvezem, és ami elmúlt, az legyen a múltam. Biztosan neked van igazad, kevesebb fájdalommal terhelnék egymást az emberek,ha képzeletük nem foglalkozna olyan buzgón elmúlt bajokkal, ha nem idézgetnék őket (Isten tudja ,miért ilyen a természetük)"
Ezt Werther írja Wilhelm barátjának, és kár,h Goethe nem találta ki Wilhelm leveleit is,szívesen elolvasnám ezen irányú értekezéseit. Persze később megtudjuk, h Werther nem tudja elérni az említett szintet, de én azért próbálkozok. Nagy kihívás!
Egy barátnőm most számolt be róla,h megcsináltatja a CI-t.Ezúton is nagyon drukkolok neki. Én még várok vele és bizakodok a gyógyulásban, viszont megértem,h rászánta magát. Sok erőt és kitartást M.!

Szólj hozzá!

Címkék: film közlekedés irodalom szabadidő elmélkedés ci


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr83487172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása