HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.10.27. 22:04 Meiklokje

ez-az

Összeállítottam egy kérdőívet az esszémhez. Két siket fogja kitölteni. Ha jól sikerül és beleegyeznek,akkor majd közzéteszem itt is. Biztos tanulságos lesz és megtudunk pár új dolgot.

Ma írtam az egyik főnökömnek sms-t. Erre felhívott.... Nem vettem fel és nem is tudtam odaadni senkinek, mert nem is tud magyarul. Ezután persze egyből leírta sms-ben,h mit akar. Jót nevettem magamban,h elfelejti,h nem hallok. Mindig azon örvendezik,h velem könnyen tud kommunikálni (mindig értem,h mit ír) és mindent jól meg tudunk beszélni, mégha levelezve is. Szóval ilyen is van, a sikettel jól lehet kommunikálni:)

Ezenkivül találtam egy jó idézetet:

"A halál perceiben élesedik a hallás".

/Hauptmann/

Jó lenne tudni,hogy honnan van. Lehet,h nem a hallásra gondolt, amikor ezt írta, viszont akkor kíváncsi lennék,h mire utalt vele.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr60735390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása