HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.10.31. 18:00 Meiklokje

Megint felirat

Ma kapcsolgattam a tv-t és véletlenül észrevettem,h az m1-en jelelve közvetítik a református istentiszteletet. 11-kor kezdődött és Göncről közvetítették.12.50-kor meg a Sorstársak magazint is jelelték illetve feliratozták .Ez természetesen örömhír,h nem csak a parlamenti közvetítés elérhető így.

De mivel mindenen tudok zsémbelődni, hát egy problémám van: miért nem írják ki előre? Az m1 honlapján( http://www.mtv.hu/) és a teletext-en (akinek nincs a tv-jén teletext v nincs tv-je itt is megnézheti: http://www.teletext.hu/uj/?rovat=166 ) sem találtam erre utaló információt. Persze ez még nem zárja ki,h a bénaságomból fakadóan nem találtam meg, de ha van is fent vmi, hát akkor is elég nehéz levadászni.

Amúgy a teletext-en az van kiírva,h technikai okok miatt szünetel a feliratozás ennek ellenére én a múlt héten néztem rajta feliratosan filmet.  Meg akkor legalább a jelelt műsorok listáját tennék közzé.

Esetleg vmelyik tvújságban van vmi erről? (Mi már évek óta nem veszünk tvújságot.) Ha igen,akkor légyszi osszátok meg mindenkivel,h melyik sajtóorgánum lehet ezügyben segítségünkre:) Ezeket az oldalakat találtam ami vmilyen infót azért ad:

tv2 feliratozása:

http://tv2.hu/Nyitooldal/Plusz/tv2_feliratos_musorok

ia port.hu-n odaírják ha vmi feliratos,illetve a feliratozás oldalát.tt meg lehet nézni,h mi lesz feliratos a BBC Prime-on,talán ez a legfonosabb:):

http://www.port.hu/pls/tv/tv.prog?i_days=-1&i_ch_nr=4&i_ch=86

holnaptól a Duna Tv is tesz lépéseket:

http://www.origo.hu/teve/20081029-feliratos-musorok-a-duna-teven.html

A Duna tv-n egyenlőre a teletext nekem nem hoz be semmit és azt nem tudom,h hol lehetne infokat elérni a feliratos műsorokról. A honlapjukon sem találtam nagyon semmit.

Az RTLklub-on összevissza van kiírva minden a honlapon (www.rtlklub.hu) meg a teletexten (198.oldal) ,de valójában a híradón kivül semmit sem feliratoznak. Legalább ne reklámonzák,ha nincs mit:(

A SINOSZ feliratozott műsorok listája

( http://www.sinosz.hu/pages/Default.aspx?id=7307&main_menu=5181) is enyhén szólva lejárt. Az RTL Klubra mutató link megszünt, a Tv2-s pedig nem nyílik meg de amúgy is októberre utal úh mindegy.

Ezeket most nem leszólásképp, hanem helyzetjelentésként közöltem és nagyon fogok örülni,ha valaki ügyesebb és ajánl nekünk vmi hanszálhatóbb forrást. Köszönöm!

 

 

 

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr17742224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsee 2008.10.31. 22:29:58

Én a Duna Tv-s részhez tudok hozzászólni...
Eddig is lehetett néhány saját műsoruknál látni, hogy van felirat, és sosem lehetett tudni igazából, hogy mikor és melyik. De ezt még a belül körbeküldött műsorrendből sem derült ki. Pedig nem kerülne sokba egy szócskát a cím után tenni.
Hogyha most sem fogod találni sehol sem azoknak a műsoroknak a listáját, amelyikeket feliratozzák, akkor csak azt tudom tanácsolni, hogy minél többen jelezzétek nekik, mert ha látják, hogy sokakat érdekel és érdeklődnek, akkor tesznek is érte, mert elnök úr odafigyel a visszajelzésekre. :)

baudolino 2008.11.02. 14:21:15

sziasztok!

Megosztok veletek egy infót,amelyet Mikesy György küldött számomra,és még sok mindenki másnak:

Kedves Mindenki!
Örömmel jelentem be, hogy beér a munkám ereménye, feliratozik a Duna Tv is.
Ott több éve lobbiztam, mint kurátori tag.
A legutóbb 2006 ápr - 2008. ápr között voltam kurátori tag a Duna Tv-t felügyelő Hungária Tv Közalapítványában a Fáy Károly Hallássérült és Fogyatékos Személyek Egyesülete képviseletében. Több kuratóriumon kivül tárgyalást kértem és ezeknek eredménye meg is lett, tegnap óta. Már tegnap 3/4 12 kor "közérthetően" megnézhettem a Híradót.

Az eddigi főbb eredményeim a Duna Tv-ben:
Felelet az életnek című műsor létrehozás és a feliratozás.2008. nov. 1-től.

Az alább olvasható az MTI.

üdv
gyuri


November elsejétől feliratozza műsorai egy részét a siketek és nagyothallók
számára a Duna Televízió - tájékoztatta a közszolgálati médium szerdán az MTI-t.
A csatorna teletextjének 444. oldalán lesz olvasható több hírműsor - így a
délelőtt háromnegyed 12-kor és a délután 2-kor jelentkező Híradó, valamint az
este 6 órakor kezdődő Híróra - szövegének összefoglalója.
A közlemény szerint a játékfilmek egy része mellett két sorozatukat is
hasonló módon teszik élvezhetővé siketek és nagyothallók számára.

Meiklokje 2008.11.03. 18:28:16

köszönjük!
akkor sztem itt az ideje,h mindenki írjon egy mailt (elérhetőségek itt:
www.dunatv.hu/footer/kozonsegszolgalat/kozonsegszolgalat.html)
melyben megköszönjük a feliratozást és feltesszük a kérdéseink:) sztem jó,ha kapnak egy visszacsatolást és akkor az esetleges hibákat (pl. ugye a műsorlista hiánya) majd ki tudják küszöbölni.
egységben az erő:)
köszi!

Ariadné · http://ariadne-fonala.blog.hu 2008.11.06. 11:52:06

Na ez az a hozzáállás, amit kedvelek! :)
süti beállítások módosítása