HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.05.15. 17:54 Meiklokje

Túra!

A mai napom is jól telt! Egy barátnőmnek köszönhetően járok talpakupresszúrára és masszázsra,hátha segít valamit,hogyha azokat a pontokat ingerlik,amelyek a füllel kapcsolatosak.(Köszönöm A.!) A talpon is van kifejezetten ilyen pont. Ezenkivül nem árt,a szemem miatt sem,mert még mindig fennáll az esélye,hogy begyullad. Ugyanis fél éven keresztül szemgyulladással is küszködtem. Nem láttam,nem hallottam:S De szerencsére ez már szinte teljesen elmúlt és jobban látok,mint bárki más:D Legalább kipróbáltam,milyen homályosan látni és átérezhettem a szemüvegesek helyzetét. Most mindig megnyomkodják a "szempontom:D" a talpamon és nincs gond:D

Utána dolgozni mentem. Most nem bonyolódok bele,hogy pontosan mit is csinálok,de a főnököm nagyon rendes! Amikor hirdetést adtam fel, csak ő jelentkezett. Azt hozzátenném,h külföldi és ezek szerint az ő országában jobban viszonyulnak az ilyen dolgokhoz. Teljesen normálisan kezel és jó is,mert legalább van lehetőségem a nyelvgyakorlásra! Általában levelezgetünk, úgy beszélgetünk. Felváltva angolul és hollandul:D Megbecsüli a munkám,és ha minden Ok, kapok általában pluszfizut is:D Ma is pl. ez volt a helyzet.

Amúgy a meló nagyon kellemes,sokat vagyok a szabad levegőn. Ma pl. 2 órát turáztam, meg remélem barnultam is közben:D Mindenkinek ajánlom a Vértest. Nagyon a szép a táj és közel van a fővároshoz. Nem is gondoltam, hogy ennyire érintetlen szép "hegyek" is vannak Mo-n. Remélem az egészségemnek is jót tesz a mozgás és a friss levegő. Talán így több oxigén jut a szervezetembe és pozitív irányba fordítja a helyzetem. Viszont csak egyedül szeretek menni, mióta nem hallok. Ugyanis ha társaság megy,akkor a beszélgetés is szerves része egy túrának és ugye séta közben ebben én semmilyen módon sem tudnék részt venni. Ezenkivül kíváncsi lennék, hogy esetleg ha több siket vág neki az útnak,ők hogy kommunikálnak? A jelbeszédet gondolom nem lehet alkalmazni menet közben....

Találkoztam hazafelé a buszon az előzőekben említett mosolygós kislánnyal, de sírt sajnos...Annyira édi,h vigasztalgatta ott sok néni. Sajnos nem értettem,h mi a pityergés oka,pedig az anyuka ecsetelte egy idősebb hölgynek. Na most pl. sajnáltam,h nem hallok.

Tegnap jó volt a mozi. A bolondok aranya-t néztük. Siketek számára is teljesen élvezhető,ajánlom sorstársaimnak! Viszont annyi negatívum volt,hogy most jöttem rá,milyen hangos is egy multiplex! A mélynyomókat még én is hallottam. Durva hangereje lehet,de régebben nem tűnt erősnek,amíg hallottam.

Holnap kirándulás Visegrádra. Majd ecsetelem,hogy egy siket miként tudja ezt az utat megélni.

Szólj hozzá!

Címkék: munka mozi masszázs


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr28471351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása