HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.05.27. 19:12 Meiklokje

Semmi extra

Ma voltam a cérnabeültetésen. Még csak konzultáció volt, majd köv. héten leszek valójában kezelve. Azt mondta a doktornő,h tuti tud segíteni. Hát, mondtak már nekem ilyet,de a remény hal meg utoljára!Amúgy könnyen odataláltunk és legközelebb már kísérő nélkül megyek,szerencsére azt mondták,h nem gond.(Köszi E.!)

Holnap meg tali a tanítványommal/tanárommal. Remélem találunk valami jókis megoldást. Tele vagyok ötletekkel, majd meglátjuk,h mi válik be. Viszek kedvcsináló könyvet is majd. Biztos ismeri mindenki azt az Usborne féle sorozatot, h Kezdők ...  nyelvkönyve és ezerféle nyelven lehet kapni. Az tele van illusztrációkkal,sztem tuti hasznos lesz!

Ezenkivül kaptam még egy jelnyelvtanulási lehetőséget. Egy jeltolmács felajánlotta,h szívesen segít nekem és ő nem akar hollandul tanulni:) Előre is köszönöm!

A mai fő kérdésem az lenne,h a siketek h reagálják le,ha vki idegen hozzájuk szól? Épp kutyát sétáltattam és jött egy bácsi ugyancsak kutyákkal és leállt volna beszélgetni. De én utálom azzal kezdeni,h bocs,de nem hallok és köszönés után továbbmentem. Biztos bunkónak tartott,de fáradt voltam és a szájrólolvasás tuti végleg kimerített volna. Annyira fárasztó lesni egy szájat!

Végezetül pedig egy hülyeséggel zárnám, remélem nem sértődik meg senki, és mindenki az öniróniámnak fogja fel! Szóval tegnap olvastam egy cikket,h az adásszünetnek is van nézettsége! Egyből az ugrott be,h az adásszünet siketbarát! Ugyanis kiírják,h mi van. Tehát itt egyenlő esélyekkel rendelkezünk! (Bár a vakok meg itt szorulnak háttérbe,úgyhogy igazán be is mondhatnák a szöveget!) Meg kéne vizsgálni,h vajon az adásszünetet milyen arányban nézik a siketek más műsorokhoz képest.

 Na jó azt hiszem jobb,ha itt befejezem mára....

u.i. 06.16-án:

Találtam egy oldalt,arról,h  hogyan kell kommunikálni a siketekkel.Nekem,mint siketnek tanulságos volt.Ajánlom mindenkinek:

http://www.c3.hu/~sinoszib/sikomm.htm#kommun


5 komment

Címkék: tv elmélkedés gyógymód órák általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr66490609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hedda 2008.05.29. 16:06:23

Szia!

Azt hiszem Lealina mar irt az un "hasznalati utmutatasrol". En a bemutatkozaskor mindig elmoondom, hogy hallasserult vagyok es szajrol olvasok - de az is igaz, hogy nekem nagyon jol megy a szajrol olvasas, igy konnyebb azert...

Ha nem haragszol meg maskor szerintem jobb ha megmondod mi a helyzet, legfeljebb oszinten elmondod, hogy most faradt vagy, igy inkabb nem beszelgetnel es elkoszonsz. Forditott helyzetben neked hogy esne ha valaki fakepnel hagyna? Ez nem bantas akart lenni, egyszeruen csak a velemenyemet irtam le, hiszen a bekezdest is ugy kezdted, hogy ez lenne a mai fo kerdesed :)
Minden jot tovabbra is, idegenek meg keruljenek el ha nem akarsz beszelgetni veluk :)

Meiklokje 2008.05.30. 20:08:33

hahó!

minden véleményt szívesen fogadok,mert szerintem aki figyelemmel kísérő a blogot csak építő jeleggel ír!
szóval máskor is várom a véleményed,ha pozitív,ha negatív!
szerintem nálam majd eltart egy ideig,mire ezt kezelni tudom.
egyenlőre valószínű külföldinek néznek a munkahelyemen:)

verbucsin 2008.06.17. 22:57:37

a belinkelt oldal nagyon jó, már régóta ismerem :D

Meiklokje 2008.06.18. 20:54:44

remélem más is észreveszi, h frissítgetem néha a postokat!:)
süti beállítások módosítása