HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.06.02. 20:01 Meiklokje

A cím

Most jutott eszembe,h még meg sem indokoltam,h miért ez a blog címe! Valójában abból jött az egész ötlet,h halogatom a CI műtétet. Igazából félek tőle és inkább így vagyok eé, biztonságban a saját testemmel. Bár főleg sikertörténetekről lehet hallani,azért van 1-2 ellenpélda és ráadásul el sem merem képzelni,h az én ismeretlen betegségem h reagálna rá. Mind1. Szóval főleg ezért várok.
Remélem,h ez a blog,majd alátámasztja,h türelem rózsát terem!
A másik elhatározásom,mint már korábban említettem,h eladom a hallókészülékem. Nagyon idegesítő h egy kisebb vagyont ráköltöttünk és 2 napig tudtam használni...
Szóval ha kell valakinek akkor van egy eladó SIEMENS PRISMA 2DSP hallókészülékem. Esetleg adhatnátok tippeket,h hol tudnék rajta túladni. Szükségem lenne erre a pénzre. Ja és egy jó tanács: ha nem jó egy hallókészülék vkinek,azonnal vigye vissza,mindegy mi van,mert kb 1 hónapig veszik csak át.Az ugye senkit nem érdekel,h kórházban voltam és azért nem tudtam visszavinni.
Majd kiteszem a hírdetést a SINOSZban is,hátha ott szerencsével járok. Vadiúj és az elemeket odaadom hozzá ingyen ajándékba. Meg van hozzá ilyen törlőkendő is....
Nagyon fogy a Halló sorsjegy:( már alig lehet kapni valahol.pedig állandóan vadászom!Továbbra is várom a tippeket! Nyerni akarok vele!:P
Holnap megyek a cérnabeültetésre. Mostmár rendes kezelés lesz. Remélem h nem fog fájni,bár már elég nagy az ingerküszöböm:) Mellette még füstölőzöm magam ilyen speckó füstölővel (moxa-rúd),amit adtak, meg szedek vmi izét,ami nem tudom mi:) De nem baj,csak hasson.
A másik természetgyógyász meg,akihez otthon jártam egy nagy görény! Kifizettetett 10000 Ft-ot adott 3 szem vmit és azonkivül nem csinált semmit. Megígérte,h felhívja anyát,h mi van velem azoknak az izéknek a hatására, persze nem tette, és most meg nem elérhető. Ráadásul gyerekorvos itt Pesten (hétvégente kuruzsol nálunk)szóval,van akinek ilyen emberre kell bízni a gyerekét....

Szólj hozzá!

Címkék: gyógymód fortuna általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr69500012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása