HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.06.11. 16:39 Meiklokje

Önkénteseket tessék!

Tegnap megtudtam,h önkénteseket keresnek a SINOSZban. A tanszékvezetőnkkel jelentkezni fogunk. Ha vkit érdekel,itt megnézheti,h miről is van szó: http://www.sinosz.hu/pages/Default.aspx?id=8387&main_menu=5179
Remélem addigra már tudok vmit jelelni:) Azért is lenne jó a dolog, mert kicsit jobban megismerhetném a siket kultúrát.
Ma jelentkezett még egy hölgy holland oktatásra. Írt egy SMS-t,én válaszoltam,de azóta nem reagált. Remélem nem ijesztettem el! Ugyanis megkérdezte,h mennyi lenne az óra. Én meg megírtam neki, h egy ezres, v segít jelelni tanulni. Amúgy ingyen is elvállalnám szívesen,még egy ember belefér,csak így ösztönözni akartam, h ő is segítsen nekem.
Amikor mentem munkába jött egy autós és még ki is szállt, h megkérdezzen vmit. Mivel én kb. két utcanevet tudok arra, mondtam neki, h nem hallok, és nem is erőltette. 99% volt az esélye, h nem tudok neki segíteni, úh, bár már múltkor megbeszéltük Hédivel, h ez nem beszélgetés kizáró ok, én most mégsem álltam meg. Amúgyis késésben voltam!
Meg még azt akartam írni, h nagy Rex-felügyelő fan vagyok (tudom égő, de nem tehetek róla, h minden ami kutya, azt imádom) és felháborít, h a TV2 azt írta a vasárnapi vadiúj soha le nem adott Rex-részekhez,h lesz felirat, és nem volt! Számomra nagy csalódást jelentett! Vagy csak nekem nem jött be a teletextes felirat? Szerintetek megéri nekik egy "nézői" levelet írni?
Holnap lesz az utolsó vizsgám, remélem sikerül. Utána majd jobban ráérek ide irogatni,mert sosincs időm leírni az összes ötletem és elfelejtem!

ui:2008.06.15-én:
Végül szeptember 19-ére jelentkezünk önkéntesnek. Ha vki menne,de nem akar ő sem egyedül, csatlakozzon hozzánk! Írjatok nyugodtan ezügyben,mindenkire számítunk!:)

3 komment

Címkék: tv munka órák sinosz


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr48514995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbucsin 2008.06.17. 22:40:02

sziasztok! én is jelentkeztem a szeptemberi önkéntességre, igaz még csak júniusba kezdem el a jelelést,de szivesen megyek, kérlek írjatok, ezzel kapcsolatban köszi :D harmatka@gmail.com

Meiklokje 2008.06.18. 20:38:55

hahó!
mit szeretnél pontosan tudni róla?
azon kivül,h jelentkeztem,nekem sincs sok infóm:)
de írd be ide a kérdéseid!ha én nem is,a kommentelők tudhatják a választ!

verbucsin 2008.06.23. 21:18:19

szio, hát ez az, majd bemegyek am is a szinosba vmelyik nap,de ott is kérdeztem az infórmációs ffit, de ő semmit nemtudott róla,de remélem majd valaki fog :D
süti beállítások módosítása