HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.06.23. 17:41 Meiklokje

Kánikula

Úgy érzem,hogy most már megy a daktil ABC. Úh nekiállok az alapvető jeleket megtanulni. Biztos van, amire nem emlékszek jól, v nem jól mutatom, de gyakorlat teszi a mestert, úh később csak nem lesz gond:)

Annyira meleg van ma! Picit nehezen viselem,de majd hozzászokok, hisz nem állhat meg az élet. Szerencsére kevesebben vannak így úton, ami nekem kedvez:) Lankadó figyelmem kevesebb emberre kell fordítanom:)

Ami gond, h egész nap megy a ventilátor és féltem a fülem! Meg a tömegközlekedési eszközökön is mindig minden nyitva van, ami ugye kellemes, de gyorsan hozzá tud járulni egy fülgyulladáshoz. Az egyik bnőm össze is szedettt egy jókis középfülgyulladást a másik meg megfázott légkonditól. Hát én nem akarok ilyenekkel foglalkozni nyáron. Meghalnék ha folyamatosan meleg teát kéne innom most. Bár állítólag az arabok direkt azért isznak a sivatagban meleget, mert az kiegyensúlyozza a külső hőt. Én most azt hiszem, h ezt kihagyom:)

Holnap megyek megint cérnabeültetésre. Majd drukkoljon mindenki:) Köszi! Idáig nem nagyon éreztem változást, de hátha a második kezelés hoz vmi eredményt. Múltkor azt mondták, 3-4 alkalom. Csak én türelmetlen vagyok, mint mindig:)

Megint nézegettem DVD-ét és új élménnyel gazgdagodtam. Volt hozzá siketeknek való angol felirat. A film közben meg ment egy zene. Ezalatt minden mondat elején volt egy kis hangjegy, utalva, h zene és leírták a szöveget, előtte pedig megnevezték az előadót és a számot. A Green Day-től volt vmi. A címre nem emlékszek pontosan, de beugrott a dallam és dudolgattam magamban. Vicces volt:) Sajnos nincs túl jó énekhangom, úh zeneileg nem tudom magam szórakoztatni, de akkor is jó volt!  Szóval van értelme zenét feliratozni!!!!!!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés felirat gyógymód általában jelelés


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr32535573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása