HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.06.25. 20:46 Meiklokje

Siket esetek

Sokminden történt! Utaztam a villamoson S. barátnőmmel és egy fiú megszólított. Vagy legalábbis szólított volna, ha értettem volna, h mit mond. Aztán a bnőm elmondta neki, h mizu velem és elkezdett mutogatni. Tudott egy-két jelet. Tiszta aranyos volt és amikor hazaértünk a bnőm  elmesélte, h mi volt. A csávó megkérdezte először, hol voltunk strandolni, mert strandcucc volt nálunk. Majd firtatta, h barnultunk-e. Aztán meg megüzente nekem, h milyen bájos vagyok. Mondom ez vicces. A barátnőmőn keresztül teszi a szépet:)

Este meg elmentünk egy helyre enni. Bár nagyon a ki szeretném adni magamból, nem írom meg a nevét. Szóval ott voltunk és amikor leültünk jött a pincér. Kiosztott, h miért nem köszöntem, mert ő igen, majd flegmán az asztalra vágta az étlapot. Na erre a bnőm meg visszaosztotta, h nem hallok meg ilyesmi. Aztán felálltunk és kimentünk. Utána mondta  S., h miről volt szó. Persze a csávó még meg sem próbált úgy tenni, mintha bocsánatot kérne.... Szóval ezek szerint bunkó vagyok, mert siket vagyok... Pedig hogy köszöntem volna, ha nem is láttam, hallani meg főleg nem hallottam?????? Mind1. Ez van.

A melóhelyen megint próbáltam csevegni a kertésszel, de nem sok sikerrel. Két perc után már mindig én kapok a beszélgetősfüzethez.....

Délután megtartottam a második holland órát. Szerintem nagyon jól megy L.-nak és hamar meg fog tanulni hollandul. Ami érdekes: a kiejtést is meg akarja tanulni és tiszta ügyes! Meg tanulunk egy kicsi föcit is és úgy általában alapdolgokat Hollandiáról. Azt mondta érdekes feladatokat találok ki. Remélem nem csak illedelemből:) Tiszta nehéz úgy készülni egy órára,h nem tudom,h h lesz!:)

2 komment

Címkék: munka órák általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr18539423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Delina · http://szatmari.mlap.huVersek 2008.06.27. 15:16:25

Szia én az SM-hálóra tévedtem ott találtam rád.Nagyon örülök neked, bele olvastam a lapodba, amikor ott maradtál a megállóba. Nem lehetett valami jó érzés!
Most sietek, de vísszafogok jönni olvasgatni!Kívánok minden szépet és jót!
Üdvözletem:szatmari.mlap.huVersek

Meiklokje 2008.06.28. 19:25:02

Köszi a jókívánságokat!
Remélem,h új törzsolvasót tisztelhetünk benned!
(általában 20-30 fő között mozog naponta az érdeklödők száma)
süti beállítások módosítása