HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.07.06. 10:09 Meiklokje

Halló kamerák?

M. barátnőmnek már végleges a szeptemberi CI műtét. Azt mondták neki,h túl sokat várt,már tuti nem jön vissza a  hallása,és h jobb minnél leőbb műteni.  Ami újdonság hír róla,h egy hónapig nem lehet vele repülni. Bár engem nem fenyegetne ez a veszély,mert még sosem repültem:)

Tegnap olvastam egy érdekes cikket (http://index.hu/tech/szoftver/cam8599/). Itt arról van szó,h hallani "tanítanának" kamerákat:

"A térfigyeléshez használt CCTV-kamerák eddig szinte csak láttak. Egy angol fejlesztőcsoport túllép a vizualitáson: mesterséges intelligencián alapuló szoftverük segítségével a rendszer megtanul gyanús jeleket hallani."

Ha ez téynleg bejönne,sztem nagy segítség lehetne nekünk is egy ilyen kamera. Felismerhetné ha jön egy autó v ilyesmi. Tudom, h megint utópiákban godnolkodok, de akkor is azért szárnyalhat néha a fantáziám, nem?:) Szerintetek lehet ilyen kamerát csinálni?

Meséltem már,h van virtuális tevém? Már jó öreg matuzsálem és az jutott eszembe,h milyen jó,h hozzá nem kelleni. Ugynaúgy eszi a kis szénáját továbbra is,mint azelőtt:) A tevetartásnál is egyenlő esélyeink vannak:)

Elfelejtettem mesélni, h pénteken amikor mentem vissza Martonról Pestre összefutottam egy ismerősömmel. Ott volt a sógora is, akivel még nem találkoztam soha előtte. De nagyon pozitív volt, mert végig irogatott nekem kérdezés nélkül. Sőt amikor senki nem mondta neki, akkor is körmölte, h miről van szó (4en voltunk ott-a másik ismeretlen fiú csak köszönt nekem ,nem kommunikált). Az volt a jó, h érdeklődve állt hozzá és nem sajnált le. Azt úgy utálom,ha vki azzal kezdi, h jajj szegény én, mert akkor annyira szánalmasnak érzem magam. Ráadásul h magyarázzam meg neki, h azért így is elvagyok és valószínűleg sok hallónál jobb életet élek. A hallásvesztésnél vannak rosszabb dolgok is, ez még nem a világ! Mint a blog is bizoynítja, így is el lehet lenni, csak kicsit szemléletet kell váltani:)

Holnaptól újból munka és az albiban még mindig nem oldódott meg a netkérdés, úh lehet, h péntekig megint eltünök. Ha lesz lehetőségem, azért amjd írok új bejegyzéseket, meg jegyzetelek hét közben,ha lesz vmi érdekes:). További szép nyarat!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: cikk elmélkedés albi ci


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr83555473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása