HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.07.11. 22:46 Meiklokje

Shopping:)

Uh ma  a nők legkedvesebb foglalatosságának hódoltam, vásároltam. A blog szempontjából ez lényegtelen, inkább azon van a hangsúly, ami eszembe jutott róla: lehet valahol siketeknek való dolgokat venni? Már beszéltünk pl. az ébresztő óráról is, de a kommentekben pedzegettük a jelnyelvi könyvek fellelhetőségét is(hopp, annak akit jobban érdekel a téma:http://www.hallatlan.hu/forum/viewtopic.php?f=1&t=16)! Ez most csak két kiragadott példa volt, de biztos van még sok ilyen tárgy,amire szükség lehet! Amit boztosan tudok,h van jegyzetbolt a SINOSZ-ban. Őszintén szégyellem magam,h még nem mentem be. Fel kéne mérnem a terepet,h milyen könyvek vannak. Csak ugye ezeken a dolgokon mindig este 10 óra tájt van időm tipródni,úh esélytelen lenne most elszaladni a botlba. Meg én antikváriumos típus vagyok, ami ugye jókis szórakozás, de mellette tekinthetjük környezet és pénztárcakímélésnek:) Szóval mint vmelyik kommentbne is írtam, én egyből ugrottam ezen témában a entes antikváriumra:) Esetleg vki felvázolná a jegyzetbolt helyzetét (ár, minőség, választék stb....)

 

Nem tudom mondtam-e már, de most megírom és előre leszögezem, h nem reklám, én még ki sem próbáltam csak hallottam (itt vicces ez a kifejezés, de hogy mondjam másképp?)  a lehetőségről, h  a MOM-parkban minden film feliratos! Úh hamarosam ki fogom próbálni! Elmegyek mondjuk egy rajzfilmre, ami  ugye általában szinkronos. Esetleg volt már így vki? Be tudom ott váltani a felhalmozott kultúrautalványokat?:)

 

Megigényeltem az új kártyám. Fényképpel felszerelkezve bementem, kitöltöttem a papírokat és fizettem. Mást nem kellett csinálni,kb. 5 perc alatt kész volt. Annyi derült ki,h az ügyintéző hölgynek is elveszett az igazolványa. Nekem ez annyiban volt jó,h így érezhettem,h nem csak én vesztem el,szóval talám nem vok béna:) Amúgy kb. 1 hónap az idő, mire kijön, mert nem helyben intézik, vhol máshol csinálják.

Amikor jöttem haza  a vonaton a "kártyapótlék papírom" mutattam fel. mint kedvezméynre jogosító tényt:) A kalauz hölgy kérte  a személyim. Csak úgy fogadta el. Ezt teljesen megértem. Bárki lebegtethet így egy papírt. Személyi nélkül csak azt tudja leellenőrizni a kalauz,h  a nemem stimmel-e a névhez:)

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés ügyintézés sinosz vásárlás:)


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr91564410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása