HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.07.28. 00:20 Meiklokje

Sorozat megszakítva

A következő olasz témakör "az olasz emberek" lesz, de most ezt megszakítom,mert  mindig le lennék így maradva! Szóval most megírom a hétvégét és ha nem lesz téma, folytatom az olasz beszámolót:)

Szóval szerdán hazajöttem. Csütörtökön punnyadtam. Kicsit összevesztem SMS-ben a főnökömmel, ugyanis megkrdezte, h voltam-e dolgozni. Erre én visszaírtam nem túl kedvesen,  h mondtam,h 28án megyek legközelebb és amúgyis felajánlottam neki, h szerzek helyettest (volt jelentkező...) de ő meg nem reagált. Erre kiderült,h nem ő olvasta az üzijeim és nem érkezett el hozzá az infó. Jókis félreértés volt de legalább bevallotta,h nehéz volt a dolga nélkülem:) Ez jólesett, és mondtam is, h repülök vissza hétfőn:P Végül jól sült el. Ráadásul ezáltal rájöttem, h angolul is tudom jelezni SMS-ben stílusárnyalatokkal, h milyen fejet vágok közben,miközben írom:P

Pénteken leutaztam vidékre kastélybuliba. A vonaton a szokásos volt a SINOSZ-os kártyapotló papírral:) Amikor megérkeztem, 2 ismerős srác volt a "bébiszitterem". Elmentünk vásárolni, sütöttünk szülinapi tortát stb.... Poén volt. Ugyanis akkor avattam fel új kommunikációs eszközöm a varázstáblát!!!!!!! Már lelki problémáim voltak, h mennyi fa hal meg miattam, hisz iszonyatos mennyiségű papírt használok beszélgetni. Ezért vettünk egy ilyen kis gyerekeknek való rajztáblát, amin ha elhúzzuk a kis fehér gombot,akkor újból tiszta lesz. Szóval ezen szórakoztunk, páran biztos furán néztek. Bár Cs. nem adta fel,h próbáljak a szájáról olvasni, de ez általában kudarcba fulladt..... Aztán este a kastély felé vettem az irányt és D.-val nagy pihi volt, h kipihentek legyünk  a bulira, ugyanis ő volt a szülinapos.  

Szombaton kb. délben keltünk és utána vártuk a többieket. Ez egész délutános program volt, mert eléggé kint van a hely. Nagyjából mindenkit ismertem, úh nem volt gond a kommunikációval. Ráadásul P. a szokásos pólóját vette fel a kedvemért (elvárom tőle, h abban legyen, ha talizunk:). Ugyanis azon vannak jelek feliratokkal és gyorsabban el tudja mondani a hasára mutogatva,h mit akar:) Volt bográcsozás és a varázstáblám  alig láttam, mert mindenki gyerekkori emlékeit elevenítette fel vele:) Utána következett a buli rész. Vicces volt, mert nem sokan voltunk, de a fiúk még füstgépet is hoztak. Bár mondjuk így jobban át tudtam érezni a party-t, hisz ritkán van házibulin fény meg füst. Aztán picikét kilógtam a sorból, mert ugye se táncolni,se beszélgetni nem tudtam és ráadásul én alkoholt sem iszom most a diéta miatt..... Ennek ellenére elveim félretolva Cs. félórás unszolására mentem TÁNCOLNI!!!!!! (Hozzá kell tennem, h amióta nem hallok, nálam a tánc annyiban merült ki, h a hastáncdvd-m alapján, amit már kivülről fújok, tornázok.....)

Szóval tudtam, h milyen szám megy, főleg retró volt, meg ott vmennyire énekelgették is nekem, h tudjam,h hol tartunk. Ott álltam bátortalanul mozdulatlan a színpadon és D. szokásához híven felkapott (ezt csinálta, amikor hallottam még, de mankóval jártam az egyensúlyom miatt) úgy táncolt velem.  Így nem vétettem a ritmust:) Bár ennyit D.-tól elvárok, hisz ő az örök táncpartnerem, mert gólyabálon is együtt roptuk a keringőt:) Aztán Cs. jó erősen fogott és megtáncoltatott (ugyanis tánckifogásaim között szerepel, h sötétben még mindig egyensúlyzavaraim vannak, ami sajnos igaz is....). Hát figyelnem kellett, mert az a pár discofény és füst nekem nem elég világos, h biztosan járjak.

Az este folyamán vmennyire megtanulta K. bnőm a daktil abc-t, lassan az egész ismerettségi kör tudni fogja:) Bár a fiúk inkább megmaradnak az írásnál, szerintük nekik nehéz a jelelés.

Most vasárnap van. Kb. du 3-ra hazértem. E. bnőm jött velem, most itt alszik nálam. A vonaton együtt vettünk jegyet, a kalauz kommunikatív volt, bár kicsit be volt lassulva. Viszont így tudtam követni, h mit mond:) Még a torinói vonaljegyeim is megcsodálta. Úgy beszélt, mintha halló lennék. Persze E. irogatta azért, h mizu.

Este elmentünk moziba. A My blueberry nights-ot néztük. Feliratozva ment, és a netes kritikák szerint jobb is így, mint a szinkron. Ezt nem tudom megítélni, de legalább elméletben a jobb változatot néztem:) Volt benne Norah Jones, úh nem dobott fel a tudat, h nem hallhatom a  zenét. Amikor ő volt a vásznon, végig a Sunrise c. száma járt az eszemben. Ő meg Jude Law is egy napfelkelte volt!!!!! A képi motívumok pedig jellegzetesek voltak, le a kalappal az operatőr előtt. Nagyon sok plusz infót adott a kameraállás/helyzet.

Siket szempontból az egy érdekes momentum volt a filmben. Egy elhagyott férjjel már nem akart kommunikálni a felesége, mert alkoholista lett. Látta,h N.J. leveleket ír. Meg is kérdezte,h miért. A nő pedig azt mondta, h vannak dolgok,amiket jobb leírni, mint kimondani. Erről a témáról még 500 bőrt le fogok húzni, mert régóta gondolkodom hasonló dolgokban,úh akit érdekel annak hamarosan folyt. köv. ezen elmefuttatásról!

Szólj hozzá!

Címkék: film mozi utazás szabadidő elmélkedés felirat


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr71588706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása