HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.08.03. 19:02 Meiklokje

A fülgyulladás és én

Következzen egy technikai helyzetjelentés:

Szombat este: elkezd nagyon fájni a fülem. Felhasznált házipraktikák:melegítőpárna, zokniban só, fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő (nálam alapból a legerősebb, alig érzem meg őket),rengeteg forró ital (itt jelezném h kb. 30 fok volt, de nem zavart, annyira fájt) és behajszárítózás a fülbe, aranyos képek nézegetése, propoliszos vatta a fülbe (még a svédcseppes vattát nem tudtuk bevetni, mert nem volt otthon), agykontrolloztam (általában el tudom mulasztani vele a fájdalmat) és jól megtitkoztam az (na itt tudni kell, h általában teljesül a kivánalmam, csak kicsit máshogy:P) Ezekből most kb a fájdalomcsillapító és a hajszárító ért talán vmit..... Ha van vkinek más tuti tippje, azért megoszthatná velem.....

Szóval minden ellenére alig aludtam vmit és reggel 5 kor ügyeletért kiáltottam:) Szerencsére pont  a szüleimnél voltam. Anyukám nagy bőszen telefonál, mire kiderül h ügyeletes orvos csak 40km-ről tud jönni, de van 8tól ügyeletes rendelés délig nálunk(viszont ennek sehol sincs meg a telszáma,se neten,se telefonkönyvben,csak a rendelésidő van kiírva). Na akkor  megcéloztuk a 8 órát és odagyalogoltunk, mert apa reggel 6ra ment túlórázni és így nem volt aki furikázzon,helyijáratról meg ne is álmodjak egy 10000-es városban. Odaértünk,megnézett a doki és megállapította,h nem lát semmit (!!!!!!) a fülemben de felküld Dunaújvárosba a FOG-ra. Azt hittem nem beszél komolyan,ugyanis folyamatosan folyt a fülemből a víz. Na de legalább elhitte,h fáj. Akkor felhívtuk újvárosban lakó unokatesómat,h vigyen már el légyszi. Lejött értem és irány a kórház. Ott persze elsőre megálapította az ottani doki,h külsőfülgyulladásom van. Nem hiszem el,h az ügyeletes orvos nem vette észre, h duplaakkora  a fülem és csupa vér,na de mind1....... Tehát szépen kititsztították, vmi hámot szedtek ki belőle, nem értettem pontosan, kaptam bele gyógyszercsíkot,amit holnapig kell benne hagyni. Ezenkivül írt fel fájdalomcsillapítót és fülcseppet. Ekkor rájöttem,h én máskor is csak ügyeletben megyek orvoshoz. Ugyanis sehol sem volt sor,senki nem volt ideges, azért mindkét doki rendes volt és komolyan vettek. Elláttak, nem volt semmi felesleges adminisztráció és semmi felesleges bájolgás sem. A sima hétköznapi ellátátsnak is ilyennek kéne lennie..... Tehát mindent összevetve ügyelet rulez!!!!!!!3 óra alatt elintéztem 2 vizsgálatot két különböző városban és még ideges sem voltam. Máskor 3 óra kell,h egyáltalán sorra kerüljek (idáig 8 óra várakozás a rekordom....)

Ajánlom a fülemnek,h holnapra ne legyen semmi baja. Extra idegesítő,ha egy olyan szerved fáj,amit nem is használsz. Mintha eltörne a lábkisujjad. Az is fáj,semmire sem jó és még gipszbe se lehet tenni (szerencsére velem még nem fordult elő,de többmindenkitől hallottam róla....)

Szólj hozzá!

Címkék: betegség ügyintézés gyógymód


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr31598748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása