HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.08.10. 19:50 Meiklokje

08.09 pótlása

Kaptam kölcsön USB-t, úh itt vna pótlólag a tegnapi bejegyzés:

 

Tudom,már nagyon régen jelentkeztem, de most vagy alkotói válságról van szó,vagy csak egyszerűen nem tudok már képernyőre nézni, miután napi 4 órát görnyedek felette a fordítós meló miattJ Mindenesetre most megpróbálom bepótolni, bár a jegyzetfüzetem otthagytam az albiban, amibe írogattam hét közben, h mit kéne szóvá tennem. De akkor majd megírom,  hha visszamentem, azt is, ami most nem jutott eszembe belőle.:)

Haladjunk visszafelé az időben. Délután néztem egy filmet. „Véletlenül” Brad Pitt főszereplésével. A címe: Folyó szeli ketté. Egy nagy klasszikus tőle, szuperül játszott benne, bár a kamerakezelés legjobb! (Ha jól tudom, Oscar is járt érte.) Robert Redford rendezte amúgy, úh remélem ezek a nevek meghozzák hozzá a kedvetJ De nem ezen van a lényeg, hanem azon,h volt benne egy nagyothalló és hallókürtöt használt. Szóval itt lehet nézni a régi hallássegítő technikákat is. Amúgy DVD-t nem ajánlom megvenni, mert néhol kimaradt simán a felirat. Ráadásul a fontos párbeszédeknél is, úh elég idegesítő. Én legutoljára hallóként láttam amúgy, úh emlékeztem a szinkronhagokraJ

Anya egyik régi ismerősétől kaptunk kölcsönn jelnyelvkönyveket tegnap. Az egyik mondjuk pont ugyanaz volt, amiből én tanulok. De mindegy, azért elkértük és ma mindet lefénymásoltattuk. Amúgy nem is tudom, h tudta-e vmire használni a hölgy a jelnyelvtudását, mert ha jól emlékszek tolmács szeretett volna lenni, de végül nem jeltolmácsként dolgozik. Pedig sztem itt vidéken, lenne rá igény.

Hahh, vicces volt a vonaton, amikor jöttem haza. Ebben a nagy melegben bealudtam és a kalauznak szó szerint fel kellett ráznia. Elfelejtettem, h vszínű nem veszem majd észre az ajtónyitás hangját és anélkül, h le lett volna ellenőrizve a jegyem, szépen elaludtam, pedig mindig megvárom a kallert….J

Ha valaki aggódott volna a fülfájásom miatt, hát megmondom, h lehet, h nincs is jobb nekem, mint egy külsőfülgyulladás. Ugyanis talán most mintha hallanék vmit a jobb fülemen. Amikor dörgött ez ég, egyszer megmondtam, h most dörgött. Szabályosan felkaptam a fejem és megijedtem tőleJ Huhh de örültem nekiJ Remélem mostmár szépen lassan beindul a fülem és elkezdek javulni. Meg bioptron lámpáztam is a gyulladás miatt, lehet h az segített. Mindenesetre újra előveszem ezt  a cuccot. Amúgy a fájdalom már elmúlt, csupán kicsit viszket néha a gyulladás helye. Csak nektek lesz rossz, mert megfogadtam, h amint teljesen jól hallok, abbahagyom a blogotJ Bár más témában kezdhetek újat. Szívesen írnék arról, h milyen egy exsiket élete hallóként:D

Hétfőn nem kell dolgoznom az egyik melómban, úh itthon maradok. Ugyanis a másik távmeló. Viszont előtte még holnap lemegyünk Tiszakécskére egy kicsit rokonlátogatni. Kíváncsi leszek, mert ott nem ismerek senkit, bár nem vérszerintiek és nem is túl régóta rokonok. Mondjuk Tiszakécskén sem voltam mégJ

Majd akkor megírom milyen volt.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr7609634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása