HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.08.11. 10:49 Meiklokje

megint hétfő.....

Mivel újból a hét elejére értünk ezért romantikusan visszahajlok a tegnapi napra:

Tiszakécskén voltunk. Igazából nem történt semmi extra. Új rokonoknál voltunk:) Volt főzés,beszélgetés stb.... A legaranyosabb egy bácsi volt. Ő mindig el tudta mutogatni,h mit akar mondani nekem:) Amúgy én nem sok mindent csináltam, játszottam telefonnal, kutyáztam, meg ilyenek.

Este amikor hazaértünk, bőszen nekiláttam a blog mindenhova felpakolásásnak, ugyanis csökkent az olvasószám. Ez a munka 2 dolog miatt érte meg:

1. már vagy 10-el nőtt az olvasók száma.

2.találtam egy leírást. Egy cikkhez kapcsolódó szakvéleményként írja egy szegedi orvos (nevet majd akkor említek, ha tudott kezdeni velem vmit), h felnőttkorban akkor hozható vissza a hirtelen elvesztett hallás, ha pszichológiai okai vannak. Ami pedig új, és nekem még senki sem mondta, az az, h erre van speckó terápia! Nekem még említeni sem említették soha. Namármost nálam a pszichológiai okokat nem zárták ki, de nem is erősítették meg. Így most abban bizakodok, h ért engem vmi sokkhatás, ami nem tudatosult és hátha ki tudják pszichoterápiával hozni belőlem. Most hivogatjuk az orvost, neten megkerestük az elérhetőségét, de még nem nincs bent a munkahelyén. Szóval drukkoljatok, h érdekelje az esetem és tudjon segíteni.

A bloggal kapcsolatban annyi lenne a kérdésem, h van siket olvasóm? Siketek számára követhető a godnolatmenetem? Mert főleg nekik írnám, az ő észrevételeikre lennék legjobban kíváncsi,de a kommentekből azt szűrtem le,h max ngyothallók böngészgetik a blogom. Ez nem azt jelenti, h más észrevetele nem érdekel, mert mint láthatjátok, szinte minden kommentre válaszolok, csak annyi,h talán ők tudnának legjobban megérteni v a legpontosabb választ adni a kérdéseimre.

11 komment

Címkék: blog cikk szabadidő elmélkedés siket


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr53610415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hedda 2008.08.12. 07:56:13

Szia Meiklokje!

En siketkent olvasom a blogodat rendszeresen :) Csak ritkan szolok hozza. A gondolataid, megfigyeleseid egyebkent nagyon jok, es klasszul irod le oket :) Amugy nem tudom hogy "tipikus" siket is olvassa-e a blogodat, ha gondolod "reklamozom" majd az oldalamon, bar a linket mar reg kitettem :)

Minden jot: Hedi

baudolino 2008.08.14. 08:16:13

Ne aggódj amiatt,h nem kapsz elég visszajelzést ill. választ a felmerülő kérdéseidre...:)Siketek is olvassák,biztos vagyok benne(Hedi és jómagam pl...:P ) Véleményt meg nehéz adni,és nehéz kapni.:D

további vidámakat!:)

Meiklokje 2008.08.14. 20:35:29

hahó!

hát igen,de mi, úgy értem,h a "nem klasszikus értelemben vett siketek" azért más helyzetben vagyunk.
ezért vagyok kíváncsi a veleszületett siketek véleményére is, de valószínű, h ők nem fognak naponta követni,mint ahogy én sem olvasok rendszeresen pl. holland blogokat.
de talán így is megoszthatjuk egymással a tapasztalatainkat.,mint a siketeken belüli kisebbség. úh kommentelésre fel:P

baudolino 2008.08.15. 09:37:31

én nem irtam,h nem vagyok veleszületett siket...:P
siketeken belüli kisebbség...lol

Meiklokje 2008.08.16. 19:51:43

a fogalmazási stílusodból gondoltam,h nem vagy veleszületett siket. idáig úgy vettem észre,h a veleszületett siketek máshogy fogalmaznak illetve a ragozásokat is máshogy kezelik. de javíts ki ha tévedek:)
én csak reménykedek,h mégsem vagyunk annyira kicsi kisebbség:P

Szalakóta 2008.08.17. 13:38:57

Egyes meg nem erősített hírek szerint a két csoport közül az egyiket sem lehet kisebbségnek nevezni. Fele - fele.

Sándor 2008.08.18. 10:54:56

Elvileg 85 dB hallásvesztés után mindenki siketnek számit, mert ha leveszi a hallókészüléket (ez már a hallásmaradványra adott legalább 140 dB teljesitményű) ez égvilágon semmit sem hall. Van aki született siket, általában genetikai, vagy méhen belüli betegség miatt. A többség egészen kicsi korában siketült meg. Aki teljesen siketnek született annak semmi hangélménye nincs. Ami a nagyothallókat illeti sok közöttük a 85 dB veszteségű, vagy teljes veszteségű ember, de ők kicsi korunkab (én 21 éves koromig) hallottak és tiszán, vagy tisztábban beszélnek, többségük hallókészülékkel hallja is a hangokat, megérti a telefont, stb. Éles határvonalat húzni nem lehet, és nincs is értelme, mert változhat a helyzet. Remélem pozitiv irányba is, és örülnék, ha nálad javulna.

Szalakóta 2008.08.19. 14:35:58

Köszönöm, az én hallásommal nincs gond.

Meiklokje 2008.08.25. 22:14:20

Sándor:
én is 21 évesen lettem beteg. ezek szerint ez a fordulópont?

baudolino 2008.08.26. 08:01:48

A siketség nem betegség,hanem állapot.
Sokan abba a hibába esnek bele,hogy betegségnek fogják fel...:P Pedig józan paraszti ész is elég hozzá,h nem az.Szóval,Meiklokje: nem vagy beteg.Aláírom.:):):)

üdv mindenkinek

Meiklokje 2008.08.28. 19:13:24

baudolino:
sajnos én beteg vagyok.nem tudom simán állapotnak tekinteni a kórházban töltött heteket és azt a fájdalmat,amikor még csillapítóinjekció után is csak ordítani tudtam. az a több hét sem simán állapot volt,amíg nemt dutam járni és számomra a fél év mankózás is betegségnek minősül.ráadásul ezen ismeretlen betegség hatására vesztettem el a hallásom,úh minimum egy szövődményről beszélünk. ez nálam betegség,nem így születtem,egészségi állapotom megromlásáról van szó. az más kérdés,h senki nem tudja megmondani,h mi a neve a kórnak....
süti beállítások módosítása