HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.08.13. 19:35 Meiklokje

uha,de nem tudok most írni semmit:)

Tegnap gyakorolgattam a jelelést, és a számok meg a színek sztem már profin mennek
Valahogy a tulajdonságokkal hadilábon állok. Majd holnap jön a tanítványom és mivel már hollandul is tanultuk ezeket a kifejezéseket, ezért majd magyarul mondom őket és neki hollandul kell mondani, nekem eljelelni és majd javítjuk egymást Összekötni a kettőt. Talán neki is jobban megmarad így Majd leírom ,h h sikerült.

Már tisztára várom a nyaralást! Mivel minden évben ugyanoda megyünk a Balatonra, ezért nem lesz gond a tájékozódással:) Mindent tudni fogok majd:P

Pénteken jön haza látogatóba S. bnőm Torinoból és jön vele egy olasz bnője, akit majd meg fogunk tanítani halpaprikást főzni, amíg S. egyéb ügyeit intézi:) Itt kíváncsi leszek a kommunikációra:) A lány tud angolul, úh én majd el tudom neki magyarázni,h mit akarok, de sztem ő kénytelen lesz irogatni. A szájrólolvasás amúgy is nehezen megy nekem, hát még „külföldiül”:)

Most azon gondolkodok,h valószínűleg majd nem tudok járni szájrólolvasás tanfolyamra az időpont miatt. Úh jó lenne tudni, h lehet-e ebből különórát venni v ilyesmi. Esetleg tudnátok vki tanárt ajánlani? V keressek egy logopédust? (Bár beszélni elméletileg továbbra is tökéletesen tudok.:)

Ahogy jöttem a vonaton, úgy éreztem,h picit hallom, amikor jobban megrázkódott. Vagy 10 percen keresztül figyeltem feszülten a jelenséget. Remélem, h igazi hallás volt!! Drukkoljatok!

 

6 komment

Címkék: utazás siket jelelés szájrólolvasás


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr64614672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hedda 2008.08.13. 20:56:13

szia Meiklokje!

Nagyon-nagyon szoritok!!!!

Szia: Hedda

Gaia 2008.08.14. 17:02:21

Meiklokje nagyon drukkolok neked!

Meiklokje 2008.08.14. 20:04:54

köszi!
amúgy sztem valami nagyon mozgolódik a fülemben,mert más hangokat is hallok.....

lealina 2008.08.15. 13:46:18

Szia! Próbáltad betenni a hallókészüléket? Hátha hallanál már vele...

Sándor 2008.08.16. 09:52:31

Meg kell próbálni a recept nélkül kapható Bilobil kapszulákkal. Ez egy őspáfrány, a ginkgo-levél kivonata. Hatása hasonlit a Cavintonra, de attól jobban serkenti az agyműködést. Ráadásul teljesen veszélytelen természetes gyógyszer. Ezt lehetne párosítani h.készülék viseléssel. Nálam a Bilobil az első, ha zúg a fülem.

Meiklokje 2008.08.16. 19:49:50

köszönöm a jótanácsokat,ha hazaértem,mindet kipróbálom.
süti beállítások módosítása