HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.08.16. 13:54 Meiklokje

Na végre

elnézést,h kicsit el voltam maradva a blogolással,de mentségemre legyen szólva,h túlórázok, ledolgozzam a jövő heti nyaralást,aminek idejére már írtam sok szép hosszú posztot,úh talán még változatosabb is lesz,mint ez a hét:P

Meg a tegnap estém kicsit ferdére sikerült, mert az egyszerű olasz lánynak csirkepaprikásfőzés után a Margit-szigeten találtam magam és kb. hajnali kettőre értem haza:) Amúgy a lány nagyon aranyos volt,sokat beszélgettem vele.

hazafelé úton a hévmegállóban egy pasi elém ugrott letérdelt és szerelmet vallott ( a helyzet tisztázása érdekében megjegyezném,h volt egy üveg sör a kezében) és hiába magyaráztam neki,nem értette meg,h nem hallok. a haverja mondta,h vegyem ki akkor a vattát a fülemből (volt benne a huzat miatt) és kivettem és úgysem hallottam,hiába mondtam. amúgy aranyosak voltak,csak nevetni tudtam rajtuk. biztos azt hitték,h ez egy lekoptatás. sajna nem értettem mindent amit mondtak, úh továbbálltam,de ők is csak nevettek a végén:)

akkor hétfőtől változatos és érdekes témák várhatóak itt, és kivételesen nem rólam lesz szó:P

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr98618588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszerk. 2008.08.19. 11:24:08

Kedves Meiklokje,

néhány napja találtam rá a blogodra, és azonnal megfogott a szövegből áradó optimizmus. Ne hagyd abba!
Kérdés: mi itt a SINOSZban szeretnénk népszerűsíteni a blogot, ezért a havilapban betennénk róla egy hirdetést. Mit szólsz?

Sok Napsütést!
a szerk.

Hedda 2008.08.19. 22:47:26

Kedves "a szerk"!

Ha Meiklokje nem haragszik meg, akkor ajanlanam Meiklokje honlapja mellett a
www.hallokas.freeblog.hu,
www.hallatlan.blog.hu es a
www.siket-a-kisfiam.freeblog.hu, illetve ennek kapcsan a www.macie.hu oldalakat is :)

Udvozlettel: Hedda

Meiklokje 2008.08.25. 22:12:29

hahó!
a"szerk":
mehet róla nyugodtan hirdetés,csak előtte mutassátok meg,h hogyan lesz hirdetve:) azért nem mindegy,h mi jön le,hamár a művem adom hozzá:)
amúgy örülök,ha tetszik:)köszi!
hedda:
nem felejtettem el,h megígértem,h ide is kirakom a linekeket, de még mindig nem jöttem rá,h h kell:(

aszerk. 2008.08.26. 00:30:26

hahó,
küldeném a hirdetés szövegét, csak nem tudom hova. Van email címed?

hedda, köszönöm a linkeket. a hallokas.freeblogon jó kis interjúk vannak

Hedda 2008.08.26. 09:13:03

Szia Meiklokje!

A hallatlan.blog.hu oldalon szerintem megkerdezheted hogyan kell linkeket kirakni, neki sikerult ahogy elnezem :)

Szia: Hedi

aszerk. 2008.08.28. 11:39:58

szia Meiklokje,

elküldtem a szöveget üzenetben. megkaptad?

aszerk.

Meiklokje 2008.08.28. 19:59:09

hahó!
légyszi küld a meiklokje@freemail.hu-ra.
ott gyűjtöm a bloggal kapcsolatos dolgokat:)
köszi
süti beállítások módosítása