HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.09.03. 21:35 Meiklokje

Fizu

Elfelejtettem megkérdezni,h az elmúlt két hétben látta vki a Sehen statt hören-t? Ha igen,akkor mi volt benne????

A minap kaptam prospektust levelező tanfolyamokról. Nem mintha ha most több tanulásra lenne szükségem, és nem is fogok egyre se jelentkezni, de elgondolkodtam a következőkön: Mennyire nehezek ezek a tanfolyamok? Ha van hozzá OKJ-s vizsga,azt siketek is el tudják végezni? Egyáltalán van értelme megcsinálni? Mennyire nehezek? Tényleg meg lehet maugnktól tanulni egy szakmát?

Most kaptam meg az orvosomtól egy papírt ami még kellett ,ahoz h bizonyítsák,h tényleg csökkent munkaképességű vagyok, mert kell a  munkaügyi hivatalnak. Viszont mint most kiderült,ők ugráltatnak,de nem nyújtanak semmit. A főnököm most mondta,h a munkaügyi hivatal június óta nem fizeti ki,amivel hozzá kéne járulnia, a csökkent munkaképességűek fizetéséhez. A főnököm már azóta hitelez ez miatt nekik,h ki tudja fizetni a dolgozókat, de azt mondta,h mivel már több milió forintról van szó,ő már nem tud többet hitelezni,így addig nincs fizu,amíg nem fizet végre a  hivatal. Jó,mi? Én még elvagyok vhogy, de azokra is kéne gondolni, akinek nincsenek szülei, h segítsék és esetleg a főnöke sem tud hitelezni. Az június óta nem kap fizut?????? A hivatalnak meg nem elég egy hallásvizsgálati eredmény, mindenféle papírt be kell szerezni, amiért lehet rohangálni Pécsre, mert nem is minden orvos adja ki.  De ha még fizut sem adnak,h várhatják el,h legyen pénzem miből elmenni a papírért????

Szólj hozzá!

Címkék: tv munka tanulás


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr19647229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása