HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.09.15. 19:06 Meiklokje

Wow

A rossz idő ellenére igen is lehet jó nap. Ma csupa pozitív élménnyel találkoztam! Elöször is ketten felajánlották,h elvisznek kocsival. (Amúgy nem fogadtam el,mert mégha faluban vagyok is, nem ülök be idegen autóba).

Ezenkivül a Batthyányin amikor bementem a Relay-be (amelyik messzebb van A HÉVtől) a hölgy olyan szépen artikulált, amikor mondtam, h nem hallok, h majd elájultam. Semmi meglepődés v méregetés, hanem egyből jól láthatóan elkezdett felém beszélni,amikor mondtam neki,h nem hallok. Olyan természetes volt a szituáció,h csak utólag esett le, h ilyennel még nem találkoztam. Lehet,h van siket rokona vagy ismerőse, de mindenesetre wow!!!!:P

Még várom a SINOSZból a visszajelzést,h mehetek-e csütörtökön akkor "építkezni". Nem akar velem jönni vki? Nem ismerek ott senkit, jó lenne ha nem egyedül mennék.....

A hétvégén megint Kisvakondot néztem. Tudom, most  mindenki kiröhög, de annyira élvezetes, h ezt ugyanúgy tudom élvezni, mint régen. Mondjuk a Kisvakond hangjára emlékszek, úh azt meg odaképzelem:) Szóval mindenki nézzen Kisvakondot:) Ha be lehetne szerezni vmi némafilmet, akkor azokat is nézném. Épp láttam múltkor a Barakka-t vhol DVD-n, de nem vettem meg, mert ott azért lényeges a zene sztem,hiába nincs beszéd. Nem tudom,h nem aludnék-e be rajta zene nélkül? Mondjuk anno tetszett, a  csillagvizsgálóban néztük Kecskeméten a falra vetítve és később otthon újranézve,már nem volt akkora "flash". 

Nem írt vissza a fiú,aki jelentkezett hollandra. Én nem tudom,h vajon mivel ijeszthetem el a jeletnkezőim, ő már a második, aki nem jön végül. Bár mondjuk azért egy meggondoltam magam-ot elvárnék, vagy csak egy kamuszöveget,ha nem tetszett vmi, h nincs időm mégsem....

 

4 komment

Címkék: film tanulás elmélkedés általában sinosz szájrólolvasás


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr69664917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beerka 2008.09.21. 23:21:21

A Kisvakondon felbátorodva merem ajánlani az egyik kedvenc animációs sorozatomat, bár lehet, hogy ismered te is. "Shaun, a bárány", beszéd nincs benne, csak bégetés ;) Jó minőségben - általam természetesen sosem használt - torrentoldalakról érhető el. :)

www.youtube.com/watch?v=4iFEyDU-PME
hu.wikipedia.org/wiki/Shaun,_a_b%C3%A1r%C3%A1ny

Meiklokje 2008.09.22. 07:50:23

köszi!
akkor majd megnézem egy DVDkölcsönzőben:P

Ariadné · http://ariadne-fonala.blog.hu 2008.09.23. 06:58:29

Megnéztem ezt az epizódot hang nélkül, és ez nagyon jó, nagyon aranyos , ötletes film!!! :) :)
süti beállítások módosítása