HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.10.01. 21:08 Meiklokje

Programok

Mielőtt felhívnám 2 hétvégi programra a figyelmet, melyek siketek számára is jók,előtte egy jó hírrel kezdeném: M. bnőm cochlearis implantációja sikeres volt és egy hete tették fel a külső részét és már tud telefonálni is. Ezúton szeretném kifejezni örömömet, és gratulálni neki a sikerhez! Ezekután én is nagyon gondolkodóba estem. Halogassam még? Ti meddig bírnátok ki a siketséget? Meg mernétek kockáztatni a műtétet?

Programajánló:

Szombaton megyünk kutyakiállításra. Európai szintű verseny lesz. Először kicsit drágállottam a belépőt, de a részleteket elolvasva rájöttem,h a szolgáltatásért tényleg korrekt. Kb. 50000 kutya lest kiállítva a világ minden tájáról stb..... Szóval aki szereti a házi kedvenceket (lesznek macskák és papagájok is) annak ott a helye. Bár nem tudom,h h oldják meg,h a sok kutya le ne rohanja a macskákat, a macskák meg a papagájokat. Gondolom, külön pavilonban lesznek:)

Vasárnap szülői értekezlet az állatkertben! Mindenképp megyünk megnézni az én kis Hüméremet. Rózsaszín karjelzéséről lehet megismerni,ha vki kíváncsi lenne rá:) Sajnos mindig elbújik,amikor én ott vagyok, de a gondozoo:) is mondta, h elég félénkek, megijednek a sok látogatótól a pingvinek.  Ha vkinek sikerülne lencsevégre kapni, légyszi küldje el a fotót. Nekem még csak olyan van, amit a gondozoo csinált róla a barlangjában. Amúgy a szülőin mindent meg lehet kérdezni az állatokról és nem csak a szülőket várják. Lesz sok érdekes program, ajánlom mindenkinek, sztem ez kortól független:)

 

 

6 komment

Címkék: kutya állatkert ci


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr54691486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hedda 2008.10.02. 12:59:52

Szia!

A Te esetedben nem halogatnam tul sokaig (azaz evekig), mert te tudod milyen a hallas, meg tudnad ujra tanulni a CI-vel a masfajta hallast is. Ha evekig halogatod es addig nincs trening alatt a halloidegpalyak, akkor azok elvileg elsorvadnak, egy ido utan mar nem lehet ujra mukodesbe hozni oket, en legalabbis igy tudom. Javitsatok ha vmit rosszul irtam!

Szia: Hedi

Marcsee 2008.10.03. 14:40:07

Szia!

Teljesen véletlenül tévedtem a blogodra.
(Jó)Néhány bejegyzésedet elolvastam és nagy benyomást tettél rám az írásaidon keresztül ezzel a pozitivista felfogással.
És támadt egy ötletem, amihez tulajdonképpen szeretném a segítségedet kérni. Röviden annyi, hogy esélyegyenlőség témájában, illetve figyelemfelkeltés, hatáselérés céljából szeretnék forgatni (vagyis kell forgatnom az egyetem miatt, a témát én választom), aminek úgy gondolom, hogy jobb alanya nem is lehetne más, mint te.
Arra kérnélek, hogy írj nekem egy e-mailt (ami, ha minden igaz, megjelenik nálad) és részletesen felvázolok neked mindent.

Szép napot! :)

Marcsi

rju 2008.10.03. 15:24:14

Hát, ez nehéz kérdés...ha végleges állapotról van szó, akkor mindenképpen és mielőbb CI....Te is eljöhetnél vasárnap a Lea blogtalijára...

Szalakóta 2008.10.03. 16:12:04

Én félnék ettől a nagyon technikai beavatkozástól, de lehet, hogy mások addig győzködnének, amíg el nem vállalnám.

Meiklokje 2008.10.09. 22:34:00

hedda:
elméletileg a hallóidegekenek nem lesz semmi baja.legalábbis az orvosom úgy fogalmazott,h "szépen várnak":)
azért nem akarom elsietni a dolgot, mert van aki siketen 30 évesen műtette meg magát és megtanult beszélni(orvostanhallgató bnőm élőben látta,tehát nem pletyka:) szóval annyira nem lehet gond ha várok egy kicsit:) M. bnőm pedig 16 hónapot várt vele és a külső rész feltétele után már telefonálni is tudott:)
marcsee:
szeretném megőrizni a névtelenségem, nem magamat akarom előtérbe helyezni,hanem a hallásvesztés tényének szeretnék nagyobb publikumot szerezni:) remélem találsz majd megfelelő alanyt! esetleg ha vki olvasó alkalmasnak érzi magát, akkor írjon és továbbítom!

Meiklokje 2008.10.09. 22:35:46

rju:
milyen volt a blogtali? 6ára gondoltál? én sajna szülőin voltam:)
szalakóta:
én is nagyon félek, de mindenki azt mondja,h jó meg győzköd.eddig 1 vkit tudok,akinek nem jött be. de ő siket volt előtte,úh az más tészta. hát ezért halogatom a dolgot:)
süti beállítások módosítása