HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.10.24. 11:17 Meiklokje

Köszönöm!

Töredelmesen megvallom,h az okt 23-át itthon töltötem szülői körben,lévén már hetek óta nem voltam itthon és lemaradásaimat próbáltam pótolni. Nem tudom,h vajon van-e okt.23-ai műsor siketeknek? A tv-ben nem volt semmi feliratozva,ami ilyen műsor lett volna. Vajon volt-e olyan ami nem tv-s és jeltolmácsoltak?

Megjött a várva várt papír az egyetemről! Úgy néz ki,h megkaptam a felmentést óralátogatási kötelezettség és tanítási gyakorlat alól. Szerintem nagyon rendesek voltak, köszönöm!

Ezenkivül még egy köszönetet kell mondanom más témában: N. nagymamája anyagi segítséget nyújt alternatív kezelések igéynbevételére,amit nem nagyon engedhetek meg magamnak! Szóval le a kalappal előtte és szüleim meg én is nagyon meg voltunk hatva, nem gondoltuk,h még léteznek ilyen önzetlen emberek,akik saját önszántukból segítenek! (Mi sosem szoktunk senkitől semmit se kérni, ő saját magától jutott erre a döntésre, amikor megtudta mennyibe kerülnek az ilyen "nem is biztos h segít,de lehet kezelések".) Ezer hála!

Szóval a héten megtudhattam,h nagyon sok együttérző és segítőkész ember van, aminek nagyon örülök!

Végül egy érdekes dolgot szeretnék mondani. Láttam a hírekben,h az KFKI-nál 150 kg uránt tároltak,amit most elszálítottak. Nagyon remélem,h nincs összefüggés, de amikor a KFKItől kb 2 utcára költöztem, rá 2 hónapra jött ki a betegségem...  Nem értek a fizikához, lehet,h hülyeség, de azért őszintén szólva nem örülök neki,h 2 évig ott laktam a közelben....

 

 

 

2 komment

Címkék: betegség emberek gyógymód általában


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr79729538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sándor 2008.10.25. 20:51:41

Egyszer rövid ideig a KFKI-ban dolgoztam. Az urán tárolása különleges ólomkazettákban annyira biztonságos, hogy a kimenő sugárzás a doboz oldalán is alig mérhető. Az alfa- és béta sugarakat a terem betonfala sem engedi át, az épületek közti sugárzásmérés szerint kisebb a sugárzás a KFKI területén mint egy kórház röntgenosztályán.

Meiklokje 2008.10.27. 22:15:27

úh köszi a nyugtatást! és a szállítással hogy van? én úgy tudom hogy még évekig mérhető a sugárzás azokon a helyeken,ahol urán megfordul. remélem h a szállítást is ilyen dobozokban végezték!
süti beállítások módosítása