HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.11.06. 13:44 Meiklokje

Pantomim

 Tegnap volt a bemutatója a Gesztusbeszéd című előadásnak a Térszínházban (www.terszinhaz.hu). Azért figyeltem fel erre  a darabra, mert pantomim. Sajnos nem tudtam elmenni rá és a további előadások időpontja sem jó,úgy néz ki. Pedig nagy színházrajongó vok, annyira kár,h nem lehet bérletem:( Azért hátha össze tudom hozni,h megnézhessem. Remélem,h nincs benne semmi beszéd:)

Történt egy mások számára bosszantó, számomra szuper eset:) Ültem a szobámban és mondom, mintha hallanék vmit. Ütemes volt, gondoltam megkérdezem a lakótársam,h mi ez. (Múlt héten fúrtak egész héten, mindenki menekült a házból ,csak én tvzgettem nyugodtan. Viszont ez most nem olyan hang volt.)

Mikor megkérdeztem csak néz rám a lakótársam és mutatja,h beszéljek hangosabban, mert semmit nem hall. Erre kiderült,h vmi olyan iszonyatos módon bömböltetik a zenét, h beszélgetni is hangosabban kell egy emelettel feljebb. Uh de élveztem,h én ezt észrevettem!:) Teljesen büszke voltam magamra, mert a múlt heti fúrást csak a rezgés miatt vettem észre, de ezt most tutira meghallottam. A többiek nem örömködtek ennyire, mert épp zh-ra készültek, de én egy mosollyan az arcomon folytattam tovább a beadandóm:P

3 komment

Címkék: tanulás szabadidő hangok


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr84753879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sándor 2008.11.07. 10:24:35

Bocs. de a rezgés érzékelése az nem hallás, hanem az egész test felfogja, valahol, valahogy tudatosul.

Meiklokje 2008.11.09. 21:40:00

de én olyan biztos vagyok benne,h hallom saját magam. a tudomány szerint a dongó nem repülhetne, mégis repül. az orvostudomány szerint nem vagyok beteg, mégis elvesztettem a hallásom. szóval miért ne lehetne olyan,h külső hangokat nem hallok csak belsőket? meg máskor ha észreveszem a zenét, akkor a mélynyomó miatt. de most ez más élmény volt. folyamatosan bízok,h szépen lassan javulok. és ha csak beképzelem,h hallok, de végül a testem is elhiszi és megjavul,nekem úgyis jó:P
süti beállítások módosítása