HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.11.26. 12:20 Meiklokje

Tisztújító gyűlés

Hétfőn 4kor volt a  SINOSZ színháztermében a nagyothallók tisztújító gyűlése. Új elnököt, elnökségi tagokat és megyei küldötteket lehetett választani. Az új elnök Varsányi Gyula lett. Jelentkeztem próbaképp elnökségi tagnak, de végül nem kerültem be, hisz alig ismertek ráadásul elég rossz beszédet  is mondtam:) Nagyon köszönöm mindenkinek, aki ennek ellenére így ismeretlenül is bizalmat szavazott nekem és ezúton gratulálok mindenkinek, akit megválaszottak!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr13789433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaia 2008.11.28. 18:02:50

Meiklokje, előtted még nagy karrier áll: talán több is, mint a nagyothallók elnökségi tagsága :)
Addig is segítsd Varsányi Gyulát, már csak a tapasztalatszerzés miatt is.
A Hírtv CI-s műsorában az alaptudnivalókról volt szó, meg egy fiatal siket-vak anyukáról, aki a kisfia miatt vállalkozott a műtétre.
Korábban hallott, fokozatosan szűnt meg a hallása. A CI-vel most újra tanulja a hangokat (szakember segítségével), pl. most épp a hűtő ajtajának a becsapódását.
Szó volt még a CI egyesületről, hogy jött létre, meg a sikerekről, amit a gyerekeknél lehet elérni. Most ezek jutottak eszembe. Állítólag felteszik a honlapukra is, de ott még nem láttam.

Meiklokje 2008.11.29. 11:03:02

Gaia:
köszi:)
úgy érzem,h én nem vagyok az a kiállok és megmondom a tutit típus, úh inkább maradok annál,h kutakodjunk jelnyelv ügyben.
köszi az infókat a műsorról, majd várjuk a linket,ha fent lesz a neten.
süti beállítások módosítása