HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.12.15. 13:46 Meiklokje

Aukció

Pénteken voltam életemben először aukción, és megtapasztalhattam, hogy siketeknek is érdekes! Először nem akartam menni,de rábeszéltek,h tuti élvezni fogom és kaptam feladatot is:) Mivel én nem vásároltam semmit, ezért abban segítettem az egyik becsüsnek, akivel mentem, h felirogattam a katalógusba az árakat ( fontos,h tudják, h mi mennyiért kelt el, mert így jobban lehet becsülni, meg fel lehet ütni a köynvet és mondani egy vevőnek,h na egy ilyen tárgy ára ennyi és ennyi volt fél éve,akkor most meg....)

Az aukció elég pörgős,rengeteg dolog van és egy siket is tudja követni. Ugyanis van egy kivetítő, amin mindig megjelenik a tárgy képe, neve és 4 féle valutában (licit HUF-ban , USD,EUR,GBP) az ára.(A forint az irányadó amúgy, a többi csak tájékoztató jellegű, mert épp a kifizetés napján aktuális árfolyam alapján lehet fizetni valutában.)

Szóval ha egy siket vesz előre katalógust, otthon áttanulmányozza, kicsit előbb odamegy és élőben is megnézi a kitett tárgyakat majd követi a kivetítőn h épp hol tart a licit,akkor semmiről sem maradhat le, ugyanis az aukció vezetője is csak azt mondja, h épp ki mennyit ad, de az látható a táblán is . Azért  mondjuk rá is kell figyelni, mert amikor leüti a kalapácsot az is ugye információ értékkel bír, hisz akkor vége a licitnek az adott tárgyra.

Csak a vásárlásnál maradhatunk ki egy szolgáltatásból, mert lehet telefonon is licitálni és értelemszerűen ez nekünk nem menne. (Mondjuk sztem megoldanák az msn-es licitet is,ha benyögném,h nem akarok megjelenni de 10 millióért licitálnék vmelyik tárgyra:P)

Ha jelen vagyunk, akkor ki kell tölteni egy adatlapot,hogy kapjunk egy tárcsát, de azt odanyomják az ember kezébe, úh egy siket is meg tudja oldani, nem kérdezgetnek semmit. Emelgetni mi is tudunk, árakat lehet követni a kivetítőn, úh csak a pénzhiány lehet akadálya annak,h egy siket is vásároljon:)

Mondjuk azért azzal tisztában vagyok,h valószínűleg nem a siket vevők kedvéért van minden ennyire érthetőre megszervezve, hanem a külföldi pénzes vásárlók miatt,hha nem is tudnak magyarul,azért tudják költeni a pénzt, de nem baj, a lényeg h végre van vmi teljesen siketkompatibilis szolgáltatás! Az más kérdés,h legtöbben nem engedhetik meg maguknak, de akkor is végre van vmi, sztem izgalmas vásárlás nélkül is.

Végezetül kiemelnék egy tárgyat,ami nem kelt el, és hátha vkit érdekel (nem akarok reklámot,aki ír a hallogatom@gmail.com-ra annak megadom a galéria nevét).

Tehát lehetett venni siketfajd figurát (amikor megláttam, rájöttem,h megoldódott az a kérdés is,h mit kéne örökbefogadni az állatkertben, hha van) . 12ezer Ft volt a kikiáltási ára, egy tömör ezüst öntött figura,50 g és 4 cm. Jó vásárlást:P

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: állatkert aukció vásárlás:)


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr91824119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása