HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2008.12.25. 18:32 Meiklokje

Áldott Ünnepeket!

Először is minden kedves olvasónak Boldog Karácsonyt szeretnék kívánni.

Utána pedig elmesélni,milyen a siket karácsony,mert nem tudom,h mikor fogom megszokni a számomra "új karácsonyt". Tavaly sem hallottam már,de akkor örömmámorban úsztam,h végre látok és eszembe se jutott sopámkondi,h nem hallok. Bár már akkor is hiányoltam  a Last Christmas című Wham számot,bármennyire is nyálas. Szóval akusztikai élményektől megfoszottan (szívesen cserélnék pár napra azokkal,akik azon panaszkodnak,h milyen uncsi és idegesítő a bevásárlóközpontokban szóló karácsonyi zene) vágtam bele a Karácsonyba. Valahogy úgy tűnt,h most már a látvány is csökken és szomorúan vettem tudomásul,h nekem jóval kevesebb jut,mint másnak.

Lehet,h csak én érzem úgy, de mintha kevesebbet diszítenének az emberek, hó sem volt sok,ráadásul ebben az évben volt először kicsi, kétszínű fenyőnk (régen mindent ráaggatunk,színes és plafonig érő volt). Nem igazán lehetett ajándékokat tépni,mert már szinte minden szatyorban van, úgyhogy kimaradt a csomagolópapírhegyek átugrálása is(itt a környezetvédők most gondolatban már lefejeztek vszínű).

Mi csak olyan rokonokkal karácsonyozunk,akikkel amúgy is gyakran találkozunk,tartjuk a kapcsolatot, úh azzal nem volt gond,h ismerkedni kellett volna, de így is szinte mindenből kimaradok.Mire leírja nekem vki,h miről van szó, már más a  téma,beleszólni nem tudok.... Ha lekapcsoljuk a villanyt a kandalló miatt, akkor nem is látom,h mit írnak. Sajnos a gyerekekkel való társasozáson kivül nem sok minden maradt nekem (már nem hallom,ha megkérnek,h vegyem fel őket stb....), még jó,h kaptam egyet.

Hát ez az új siket karácsonyom, talán megszokom majd....

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr36841560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rikavagyok 2008.12.27. 20:26:45

tartok tőle, hez egy hülye és naív kérdés lesz, de nem tudsz valahol megtanulni szájról olvasni...?
nyilván egy pörgős egymás szavába vágós beszélgetést nem tudnál lekövetni, de csak segítene...

Meiklokje 2009.01.01. 21:27:18

hahó!
elgondolkoztam a válaszon és eléggé összetett, sztem írok róla egy posztot,ott elolvashatsz majd mindent amit erről tudok.jó a témafelvetés!:)
amúgy nyugi én sem tudnám,ha hallanék,h mi a helyzet ezzel és ezerszer felteszik nekem a kérdést,h "Miért nem olvasod le a számról?"
sajnos ez nem ilyen könnyű:(
süti beállítások módosítása