HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.01.02. 22:15 Meiklokje

Különös Szilveszter

Így egy nap távlatából megpróbálom leírni,h milyen a siket szilveszter. Házibuliban voltam, nem voltunk sokan,mindenkit ismertem és ez így jó is volt. Kis táblán kommunikáltunk,meg volt egy daktilkompatibilis ember:)

Bográcsoztunk a  garázsban, hangulatos volt meg falatkákat gyártottunk és mártogatnivaló tortillaszószt. Úh az előkészületben teljes mértékben ki tudtam venni a részem:) Aztán amikor megjöttek a vendégek volt hűssütögetés, beszélgetés, felolvasás, tánc.....

Egy vendég rokonának pikáns tartalmű könyvének első verse került felolvasásra. Ezt úgy oldottuk meg,h én elolvastam előre és utána az illető,akinek a rokona,felolvasta. Bár rendes volt,mert haza akart menni még egy példányért,h tudjam követni az előadását, de erről lebeszéltem,azért nem várom el,h ennyit ugráljanak miattam.

Tánc témában vicces megoldásra jöttem rá. Ugyanis mutatták,hha megfogok egy lufit,jobban érzem  a ritmust és akkor tudnék táncolni (jelezném,h továbbra sem vagyok semmilyen praktikával sem rávehető). Ekkor álltam elő azzal az ötlettel,h majd akkor megyek talán,hha tetetek pár kiló szilikont a mellembe és majd attól lehet,h jobban érzem a zenét,addig várjanak vele. Mivel ez ebben az évszázadban nem fog megtörténni, ezért maradok a forralt bort kortyolgató lány a sarokban.

Szólj hozzá!

Címkék: tv kommunikáció program buli emberek enni daktil


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr46852326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása