HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.01.21. 13:58 Meiklokje

Hangosan mosogatnak a hallássérültek?

Sikeresen levizsgáztam, minden gond nélkül:) A szokásos módon zajlott, kidolgoztam a tételt, elmondtam, a végén pedig felírta a tanár a kérdéseit, minden ment mint a karikacsapás:)

Azon gondolkodtam,h a hallássérültek tényleg hangosan mosogathatnak? Én saját magam betegsége előtt nem is igazán ismertem hallásproblémákkal küszködőt. A nagyimnak néha meg kell ismételni a dolgokat, meg kicsit hangosabban hallgatja a tv-t,de egyáltalán nem vészes, szeretnék én olyan hallást mint az övé! Ő halkan mosogat.

Apukám mesélte egyszer, h volt egy ismerősénél és iszonyat hangos csörömpölést hallott a konyhából. Kérdezte is,h nem történt.e vmi baj, mert az ismerős halálnyugodtan üldögélt tovább. Persze elmondta,h nyugi, csak a mama mosogat, alig hall vmit, és ezért nem tűnik fel neki, de hasznossá akarja magát tenni, úh nem szólnak bele.

Vajon és is hangosan mosogatok, vagy nekem benne van a kezemben a halk mosogatás? A lakótársaim nem szóltak még miatta, de lehet,h meg fogom kérdezni,h nem ugranak ki az ágyból ,ha én nekiállok rendbetenni az előző napi csetrest? De ez meg olyan izé, megkérdezni,nem? Mindig minden hangot megkérdezni vkitől....Ti mit csináltok,ha nem tudjátok vmiről,h hangos-e? Megkérdezitek egyből? És a veleszületett siketek vajon mit csinálnak? Nekik eszükbe sem juthat,h vmi túl hangos! 

5 komment

Címkék: iskola hangok


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr86893403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szütyő 2009.01.22. 20:05:00

Sziasztok!

Szerintem ha hangosan mosogat egy siket, vagy bárki más az könnyen kiderül.
Nézd meg mennyi pohár törött mostanában és ha sok akkor óvatosabban kell mosogatnod, ha kevés, vagy egyáltalán nem akkor nem kell ezen aggódnod. Egy két pohár balesetből mindenkinél előfordul. :)

Verbucsin 2009.02.16. 11:17:58

Szia!
szerintem nem mosogatnak hangosan a siketek :), sőt én hallóként sokkal hangosabban mosogatok, török zúzok :)

más:
am találkoztunk a sinoszban, csak én nemtudtam ,hogy Te vagy:)
én voltam a számlázos lány a sapkás :)
csak akkor pont nem én voltam ott:)
na ennyi :)
am mindig olvasom a blogodat, csak hozzászólni nem szólogatok :)
legyen szép napod:)

Meiklokje 2009.02.16. 19:36:37

hahó!

biztos nem én voltam,összekevertél vkivel:) ugyanis ma nem is voltam Bp-en:) de majd egyszer csak összefutunk:)

Verbucsin 2009.02.20. 16:50:55

De de ,szerintem egy fiúval voltál tagdíjat befizetni nem?

Meiklokje 2009.02.21. 14:36:46

verbucsin:
azt hittem,h 16-ára érted,amikori a kommented:)
én 100%,h 10-én (kedden) voltam, ha aznapra értetted,akkor én voltam,igen:)
süti beállítások módosítása