HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.01.22. 14:30 Meiklokje

Vmi és az újabb műsorok:)

Újabb eset: rendeltem a mekiben és valószínűleg hangos volt a zene, nem értette az eladó,h mit kérek. Mondtam megint,aztán kérdezett vmit, de nem tudtam,h mit. Erre mondom neki,h ne haragudjon, de én nem hallok, ezzel utalva, h talán mutogassa kézzel-lábbal:) Erre mosolygott egyet, és mondta/mutatta,h nyugi ő is siket néha, most sem értette elsőre,h mit mondok:) Végül hamar dűlőre jutottunk, megértettem,amit kérdezett és örültem, mert ritka az ilyen,aki viccesen fogja fel a helyzetem, sokkal  jobb mintha szemeket mereszt, vagy elkezd sajnálkozni, vagy értelmi fogyatékosnak néz. Köszönöm ezt a hozzáállást!

A Duna Tv-n indítottak egy 3 részből álló sorozatot, "Mint  a többi ember" címmel. Ennek az első része hallássérültekről szól. Sajnos csak véletlenül láttam a végét, remélem lesz még ismétlés. A következő részt holnap vetítik "Fények és árnyak" címmel, feltételezem,hogy a látássérültekről fog szólni,szerintem érdemes lesz megnézni, főleg,h feliratos lesz:)

Felirat témában még 2 dolog:

Már említettem,h a Duna Tv-n a teletexten odaírják a műsorújságban (300-307 oldal) a feliratozott műsorok mellé,h 444. Ezenkivül a netes műsorújságban a hallássárült jellel jelzik a feliratos műsorokat:

 http://www.dunatv.hu/felsomenu/musorujsag?honap=2009_1&nap=2009-01-23&channel=4284 

De ha vki tud angolul akkor még egy kis segítség, ugyanis az angol feliratos műsorokat is kiválogatták külön neten (ha vki megtalálta teletext-en szóljon:) és ráadásul ezeknél a teletext-el sem kell bajlódni:

http://www.dunatv.hu/felsomenu/musorok/feliratozott

Nálam még feltünt egy új csatorna, amin románul (nem biztos, de románra tippelek) szinte mindent feliratoznak, és magyarul beszélnek). Sajnos én nem ismerem a nyelvet, de mivel más hallássérült attól még ismerheti, ajánlom a Fishing and Hunting nevű csatornát. Mondjuk annyira nem bánom, mert sosem értettem,h mi okoz örömet ezen sportokban, de mivel van ilyen csatorna, gondolom van akit érdekel.

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: link kutya program emberek enni felirat beszéd siket


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr20895582

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: royalgardenrc.it 2018.05.14. 02:06:35

Szexshop látogatás - szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása