HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.02.16. 19:33 Meiklokje

Izé

Biztos mindenki ismeri Izé-t az Adams Familyből. Ő az aki, csak egy tenyérből áll:)

Arra gondoltam,h egy nyulfarknyi posztot megér, mert láthatjuk mindig daktilozni. Ő tényleg mindig csak a kezére hagyatkozhat,ha mondania kell vmit:) De mit használ még a jelbeszéden kivül,h megértesse magát?

-Morzézik

-Mutogatás (mintha activityzne)

-Ír

Aki emlékszik még vmire, várom a felsorolás bővítését:)

 

5 komment

Címkék: film beszéd morze jelnyelv daktil


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr57947128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalakóta 2009.02.16. 20:02:48

Ne haragudj, de nem ismerem ezt a sorozatot egyáltalán.

Szütyő 2009.02.16. 20:48:22

Hol élsz?

Nagyon gáz hogy nem ismered. ajánlom a www.google.hu-t, vagy a legközelebbi videótékát :) Jó szórakozást hozzá!

Szalakóta 2009.02.16. 20:59:29

Köszönöm, már utánajártam.

Filmügyekben nem vagyok otthon. Nem ezzel töltöm a szabadidőmet, és nem azért, mintha nem szeretném a jó történeteket. Tudod, Szütyő, nem vagyunk egyformák.

Meiklokje: hogy mit csinál még? Kopog.

Szütyő 2009.02.16. 21:13:40

az a bizonyos kopogás a kommunikációjának egyik formája. Ez a morze:) ennyi erővel a Titanicról küldött utolsó üzenet is "kopogás" volt.
Ha már becsöngetni nem tudtak:)
Arra meg hogy nem vagyunk egyformák, nekem külön öröm. Gomezékből készült sorozat, mozi filmek, magazinok tele voltak velük. A fél 90es évek róluk szólt.
Amúgy az első komment-eden lepődtem meg. Minek írod le azt hogy valamit nem ismersz. Ha érdekel nézz utána, ha meg nem akkor meg minek írod be, hogy te erről semmit se tudsz.

Szalakóta 2009.02.20. 15:11:13

Igen, igazad van. Kár volt hozzászólnom ehhez a témához... :(
süti beállítások módosítása