HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.03.02. 20:37 Meiklokje

Ne adakozz,mert megvernek....

Szóval ma megértem a hallássérülésem mélypontját.... Az történt, h jöttem le a Moszkván a mozgólépcsőn, és lent kéregetett egy anyuka a gyermekével. Pénzt ritkán adok,de ha van nálam valami, odaadható ennivaló, általában lemondok róla. Ma volt nálam egy felesleges hiper-szuper óráissajtos kifli, amit reggel vettem, és magamnak,tehát friss meg amúgyis  ritkán veszek, mert nem épp a legolcsóbb kategória (ezzel azt szeretném kifejezni,h nem egy száraz kiflicsücsökről van szó.)

Szóval nem hagyom magam sodorni a tömeggel és félreállok, kihalászom a táskámból az elemózsiát (kultúráltam zacskóban volt,lekötve) és óvatlanul odaadom a hölgynek(?). Láttam,h mond valamit, de nem tudtam leolvasni nagyon a szájáról, hisz elég sok foga hiányzott, ezért óvatlanul a kezébe adtam,azt hittem,h köszönetet mond. Na de akkor teljesen elvörösödött, láttam rajta,h elkezd ordibálni és odavágja a  falhoz . Komolyan mondom, ha nincs ölében gyerek és fel tud ugrani egyből, meglincsel. Egy másik,rendes hölgy még oda is jött és elhúzott a helyszínről, mert annyira megijedtem,h földbe gyökerezett a lábam, ő kedves volt, látszott rajta, h ő is fel van háborodva a kéregető viselkedésén. Mondott is vmi nyugtatót, aztán jött a metró és arébb sodródtunk. Hát eléggé durva volt. Ezek után várja el vki,h adakozzak.... ?Mostantól csak annak adok,aki überszimpatikusnak néz ki és kiírja,h ételre kell neki.....

Ha siket vagy, úgy látszik,h a csövesek is lenéznek,v nem tudom, de mindenesetre kedves sosrstársak óvatosan közelítsetek,ha adakoznátok vmit......

 

2 komment

Címkék: siket


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr76976189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ariadné 2009.03.04. 07:37:34

Megdöbbentő, amit írtál. Ha ennivalóm van csak, amit adni tudnék/akarnék, akkor a következőt szoktam mondani:
"Van egy almám/májkrémes szendvicsem/mandarinom.... Ha gondolja, azt oda tudom adni." Eddig még nem volt olyan, aki ne kérte volna. Nem tudom, ez a nő miért reagált így. Viszont SEMMIKÉPPEN sem gondolom, hogy ez a hallássérültségednek szólt!

Meiklokje 2009.03.06. 00:33:24

csak azt akartam mondani ezzel a poszttal,hha hallom,h mit mond, mielőtt odaadom neki (valószínűleg,már akkor leszólt,amikor látta,h odamegyek kajával,csak ugye kb nem volt foga,esélyem sem volt leolvasni) akkor nem megyek oda, nem ijedek meg csak konstatálom,h nem akarja a segítségem.
süti beállítások módosítása