HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.03.07. 16:52 Meiklokje

Bankolj és nyomtass...

Ma két szösszenetet szeretnék megosztani:

BANK

Az egyik,h kaptam új bankkártyát postán, mert lejárt a régi. Ez eddig nem is lenne gond, de csak telefonon lehet aktiválni. Mivel nem tudok érthető módon, ezért bementem a bankfiókba, gondoltam,h nem a családtagjaim fárasztom ilyen jellegű telefonálásokkal. Az még egy dolog,h az ottani hölgynek is vagy 10 percig tartott aktiválni, de a legviccesebb,h létre kellett hoznunk nekem egy TELEkód-ot mert csak azzal lehet intézkedni. Persze mondtam neki,h ez minek,amikor úgysem tudok telefonálni, kvázi hiába van személyes telekódom, nem tudok vele élni,max más visszaélni, ez nem baj,muszáj..... Szóval van telekódom,amit biztos sokszor fogok használni bankbatelefonálás közben.....

NYOMTATó

Aktivált bankkártyámmal vásároltam egy nyomtatót. Az még hagyján, h itthon kibontva hiányzott belőle az USBkábel(éljenek a hipermarketek), mondom nem gond, szerencsére a régiről leszerelhető volt. Ez kipipálva. Aztán nagy naívan elkezdem összerakni, telepítgetni, mígnem rátaláltam a nagy kedvencemre:

" A tintapatron zárófedelének teljes lecsukásához nyomja le azt, míg egy kattanást nem hall."

u.i.:Kattanást nem hallottam,mégis működik,hogy lehet ez?:P:D:P:D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr65987612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ariadné 2009.03.08. 16:37:31

gondolom, érezted, ahogy bepattan a fedél...

Meiklokje 2009.03.20. 14:03:43

nem lehetett érezni, vagy lehet,h én vok a béna?
mindenesetre még adott szögből is kellett ellenőrizni szemmel, úh tuti nem lehetett egyértelmű....
süti beállítások módosítása