HTML

Hal(l)ogatom-a siket élet

"Saját szomorú létem Üzent nekem hadat. Már támad ellenségem- Nemrégen még szabad Utamat állják gyülevész Hadak, volt békém odavész. Sorsom merre halad? Ha a jel, Szeretet, feléd Mutat, meghallgatod az én Háladalaimat." /Hadewijch/ kérés,kérdés,panasz,óhaj, sóhaj,vendégposzt ide: hallogatom@gmail.com

Friss topikok

  • Tóth Ildikó: Az én 21 éves fiamtól minden évben elveszik a családi pótlékot,határozat nélkül egyszerüen nem kül... (2013.08.27. 16:18) Támogatások(k)?
  • Csetgab: Elnézést, hogy kétszer is leírtam, de az első hsz. ezidáig nem jelent meg. (2010.10.15. 20:35)
  • Szalakóta: Nem lehet, hogy az a betegség agyhártyagyulladás volt? (2010.05.19. 16:04)
  • Szalakóta: Mármint a szájról olvasás megtanulásában. (2010.03.23. 22:00) Szájrólolvasás
  • Szalakóta: Attól még lehet, hogy egy némának mutogatva kell útbaigazítást kérnie, mert biztos alap nélkül, ke... (2010.03.20. 14:42) Továbbra is:siket v süket?

2009.03.09. 09:28 Meiklokje

Most akkor hogy is van ez?

Rátaláltam egy oldara,ami különböző blogbejegyzéseket gyűjt össze adott témában. Kimásolják a posztokat és akkor a végén lehet csak megnézni az eredetit és más címkékkel látják el, mint ami eredetileg volt. Az enyém pl itt látható:

http://feliratozas-blogok.bloglog.hu/

Csak gondoltam felhívom a figyelmet, kedves hallássérült blogírótársak (sztem mindenki olvassa egymásét:))

Erről pedig az jut eszembe, h vmiért nem enged 5nél több linket feltenni a linkajánlóba az oldalam, úh azért nem látható mindenkié, pedig be van írva rendesen, nem is tudom mi alapján választja ki, h mit tesz ki. Szóval elnézést mindazoktól,akik engem belinkelnek én meg nem tudom visszalinkelni:S Próbálom majd valahogy úgy megalkotni, h a hallássérült blogok legyenek az élhelyen:)

Levezetésként pedig egy újabb idézet. az osztrák filozófus, Rudolf Steiner látomását osztanám meg (sokat foglalkozott ezoterikával is). Kisgyermekként megjelent neki egy már elhunyt nénikéje, aki azért érdekes számunkra mert jelelt, és ez felejthetetlen élményt okozott egy halló számára:)

Egy 1913-as előadásában olvasható ez a kis történet:

"Die Frauenperson trat zur Tür hinein, ging bis in die Mitte der Stube, machte Gebärden und sprach auch Worte, die etwa in folgenden Weise wiedergegeben werden können: "Versuche jetzt und später, soviel du kannst, für mich zu tun" Dann war sie noch eine Weile anwesend unter Gebärden, die nicht mehr aus der Seele verschwinden können, wenn man sie gesehen hat, ging zum Ofen hin und verschwand in den Ofen hinein."

A történet körülbelül arról szól,h a kisfiúnak megjelent egy nőalak, aki jelelt, és mondott pár szót, aminek az volt nagyjából az értelme, hogy próbálj meg most és később annyit tenni értem,amennyit csak tudsz. Utána még jelelgetett kicsit aztán eltünt a kályhában.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hallogatom.blog.hu/api/trackback/id/tr34988952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása